روزگار دو مهندس

دست نوشته هایی از روزگار یک زوج مهندس

روزگار دو مهندس

دست نوشته هایی از روزگار یک زوج مهندس

وبلاگ "روزگار دو مهندس" دربردارنده خاطرات و نظرات یک دختر و پسر مهندس است...

تفکیک جنسیتی
آخرین حرف هـا
ریز مکالمات
  • ۷ شهریور ۰۰، ۱۹:۱۷ - نباتِ خدا
    😂😂😂
راویان
نشان‌واره
روزگار دو مهندس
👩‍

مهران کیه؟!

دوشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۸، ۱۰:۳۴ ب.ظ

حدودا یک ماه و نیم پیش بود که گوشیمو گم کردم، نمیدونم توی تاکسی انداختم یا قبلش بجای گذاشتن تو کیف انداختم کف خیابون :/

ازون موقع گوشی قدیمی همسر رو دست گرفته بودم.

هفته پیش که رفته بودیم سپیدان جاتون سبزززززز، گوشی نو همسر هم افتاد توی آب و تاچ ال سی دیش سوخت :(

این شد که ایشونم گوشی قدیمی منو دست گرفت و ...

از بعد از ظهر که اومده هی میگه:

+مهران کیه؟

-مهران؟ کدوم مهران؟

+مهران کیه؟

-مهران مدیری؟

+مهران کیه؟

_مهران غفوریان؟

+مهران کیه؟

_والا من تو عمرم دوتا مهران میشناسم اونم همین دوتان :؟




*حالا این که شوخی بود ولی شما گوشی دوران مجردیتونو دست همسرتون ندین :)

**حالا مهران کیه واقعا؟

***سپیدان یکی از شهرهای استان فارس هست که بسیاار خوش آب و هواست و جاهای دیدنی بسیاری داره از جمله آبشار مارگون

****بدون گوشی کللللی به اوقات فراغتم افزوده شده :))

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۱۷
️ نوشته شده توسط زهرا

نظرات  (۵)

سلام خانم مهندس :)
همیشه به گردش و سفر

+ مهران کیه حالا ؟
سپاس!


این گوشی قدیمی بنده زاپاس بوده همیشه و دست بی گوشی های بسیاری رو گرفته! احتمالا مربوط به یکی ازون اشخاص هست
۱۸ تیر ۹۸ ، ۰۷:۰۷ بهارنارنج :)
:))
عجبا،من نمیفهمم یه گوشی نگع داشتن انقدر مار سختیه که اقلیون هیچوقت ازش بر نمیان؟:|
ازونجایی که خودم با آب ریختن روش باعث شدم گوشیش بیفته تو آب بهتره صداشو درنیارییم :/


۱۸ تیر ۹۸ ، ۱۱:۵۵ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
خب چرا هر کی گوشی قدیمی خودش رو برنمیداره؟ :-)))
چون گوشی قدیمی من داغون تره همسر از خودگذشتگی میکنن
البته برا ایشون موقته و ان شاالله گوشیش درست شد گوشی خودشو دست خواهد گرفت
۰۷ مرداد ۹۸ ، ۱۰:۴۷ ماهی کوچولوی قرمز
😂😂😂😂😂
:دی

شما از استان فارس هستید؟ :) 

سلام
بله 
ساکن شیرازیم :)
چطووور نبات جان؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی