روزگار دو مهندس

دست نوشته هایی از روزگار یک زوج مهندس

روزگار دو مهندس

دست نوشته هایی از روزگار یک زوج مهندس

وبلاگ "روزگار دو مهندس" دربردارنده خاطرات و نظرات یک دختر و پسر مهندس است...

تفکیک جنسیتی
آخرین حرف هـا
ریز مکالمات
  • ۷ شهریور ۰۰، ۱۹:۱۷ - نباتِ خدا
    😂😂😂
راویان
نشان‌واره
روزگار دو مهندس
👨‍

بسم الله

چهارشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۲۵ ب.ظ

سلام

امروز روز مهندسه؛ تبریک به مهندسا! و اولین سالگرد مهندس شدن من! پس تبریک به خودم 😍

همیشه دوس داشتم یه وبلاگ داشته باشم که بتونم مسائل و حرفای شخصیمو آزادانه درش بنویسم؛ اما خب لازمه این کار از نظر خودم، ناشناس بودنه. که توی وبلاگ رسمیم نمیتونستم این موضوعات رو بیان کنم.

خدا رو شکر بالاخره با پیشنهاد خانوم(در مسیر باباکوهی!)، تصمیم گرفتیم یه وبلاگ دونفره راه بندازیم و حرفامونو توش بنویسیم.

خانومم برا خودش خانوم‌مهندسی هس ماشالا... البته هنوز یه کوچولو مونده تا بصورت رسمی این افتخار نصیبش بشه! اما خب پارتی‌بازی کردم و آوردمش قاطی مهندسا! و اینم بگم که مهندیش یکم مورد داره ها! که الان ضیق‌وقته(درست نوشته؟!) و فعلا ازش میگذرم... حالا بعدا موضوع رو باز میکنم... 😉

خب...

روده درازی نکنم...

الان به خانومم که فرسنگ ها ازم دوره خبر میدم که بیاد اینجا و روبان افتتاح وبلاگ رو پاره کنه و فعالیت وبلاگ رو بصورت رسمی آغاز کنیم...

فعلا...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۵
️ نوشته شده توسط امین

نظرات  (۲)

امین شکلکارو از کجا آوردی؟
من هرچی میگرم نیستن که ... :(
مستقیم چیزی نداره بیان...
میتونی از سایتای شکلکی استفاده کنی
مثه این
عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی