روزگار دو مهندس

دست نوشته هایی از روزگار یک زوج مهندس

روزگار دو مهندس

دست نوشته هایی از روزگار یک زوج مهندس

وبلاگ "روزگار دو مهندس" دربردارنده خاطرات و نظرات یک دختر و پسر مهندس است...

تفکیک جنسیتی
آخرین حرف هـا
ریز مکالمات
  • ۷ شهریور ۰۰، ۱۹:۱۷ - نباتِ خدا
    😂😂😂
راویان
نشان‌واره
روزگار دو مهندس
👨‍

تقدیم به نفسم...

جمعه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۳۱ ب.ظ

بالاخره امتحانات خانومی تموم شد و ایشالا تا دو سه روز دیگه میاد نزدیکم!

توی این مدت خیلی خیلی اذیت شد. و اذیت‌ شدناش وقتی تشدید شد که یه پسری پا شو گذاشت توی زندگیش!

البته نوع اذیت شدنش اینبار فرق داشت؛ چون ایندفه اسمش «دلتنگی» بود...

بعضی وقتا تونستم بهش دلدار‌ی بدم.. اما خیلی وقتا نتونستم و واقعا خانومم اذیت شد!

امیدوارم بتونم در ادامه زندگی همیشه پیشش باشم و هیچ وقت نذارم بهش سخت بگذره...

 

خانومم! برای شروع جبران مافات، یه هدیه کوشولوی مجازی برات آماده کردم... امیدوارم خوشت بیاد!

 

مگه نه

اینم یه آهنگ که این شب ها مدام گوش میدم و فک کنم حرف دل هردوی ماست؛ مگه نه؟!

 

تو به اندازه ی من، تنهــــایی     من به اندازه ی تو، دل داده
تو منو، عاشق خوبی ها کن     دله من، به دامه تــــو افتاده

...

منـو تـــو، نگاهمــون به آسمونــه مگه نه     چون خدا شاهده عشقه پاکمونه مگه نه
تو جنوبـــُو، مـن شمالِ نقشه ی کاغذیُ     عاقبت، تامیشه نقشه ی زمونـــه مگه نه

...

ما به اندازه هم دلتنگیــم       ما به اندازه ی هم میخندیم
لحظه ی دیدنه ما نزدیکه       درِ این فاصــله رو میبندیــــم

...

تو از این پنجره ها خستـه شدی          من از این پس کوچه ها، پُر از غمم
مــن خیال نمیکنـــم مثـلِ منـــی          تو خیال نکن که من، مثل همـه ام!

دانلود آهنگ مگه نه

دریافت

 

پ ن: دیگه پست نمیذارم تا تو بیای!

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۸
️ نوشته شده توسط امین

دانلود آهنگ

دلتنگی

عاشقانه

نظرات  (۲۰)

شخصی بود ، وگرنه نظر میدادم ...
ممنون (:
شکر:)امیدوارم همیشه لبخند رولباتون باشه:)عشقتون پایدار:)
ممنون (:
۲۸ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۴۰ سیّد محمّد جعاوله
عاشقانه ی زیبایی بود
مبارکتون باشه
ممنون (:
۲۸ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۴۰ مهدی رهنما
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ماجرای واقعی , تکان دهنده و شگفت انگیز 13 سال زندگی من با موجودات کاملا ناشناخته

موجوداتی که مردم آنها را به نام جن می شناسند ولی واقعیت آنها کاملا متفاوت با برداشت مردم است.

هر کدام از ما یکی از آنها را از ابتدای تولد در بدن و ذهن خود داریم

و دنیا و آخرت ما در دست آنهاست.

********************************

سایت تیه برای بچه هایی که علاقه دارند در زمینه فرهنگی، اجتماعی و دشمن شناسی کار کنند محتواهای ناب وعالی دارد.
معرفی کتاب
مصاحبه های تخصصی
مقالات علمی ناب
اگر دوست دارید با این سایت آشنا شوید کافی است به سایت teeh.ir بیایید.
منتظر شما هستیم.
۲۸ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۵۲ علیرضا امیدیان نسب
عاشقانه و زیبا 
خیلی قشنگ بود
ممنون (:
بسلامتی و موفقیت
منم امروز امتحانم تموم شد :)))

در کنار هم شاد و خوشبخت باشید
ممنون (:
شمام موفق باشید و خوشبخت...
:))))))))))))
((((((((((:
بح بح :)))) کف میکنم باهمین :)))
(:
(((: ای جون چ عشقولانه
مر30
۲۸ خرداد ۹۵ ، ۱۹:۵۷ علی رحمانی پور
چه رمانتیک
ممنون
لایک فراوون 
تشکر فراوون
۲۸ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۰۹ رفیق خاموش
سلام:امیدوارم عشقتون همیشه و همیشه پایدار بمونه :)
سلام ممنونم
ایشالا شمام خوشبخت باشید...
نمیدونم چی بگم آقای من...
مثل همیشه فوق العاده بود سوپرایزت!!!! 😍
فوق العاده بود محبتت!!!!
اما لازم نیست بگم تو همیشه تو همه زحمتا رحمت بودی برا من...
عاشق این عکس و همه خاطره هاشم 😍
و عاشق این آهنگ زیبا
دیگه کی میتونه صبر کنه تاااا چهارشنبه پنج شنبه؟!!
.
.
.
همینجا امیدوارم همه فراقا به وصال تبدیل شه...
همین جا از نظرات همه دوستان مجازی خوبمون تشکر میکنم و براتون بهترینا رو آرزو میکنم... 
¯\_(ツ)_/¯
متن خیلی قشنگی بود.
منم.تو دوران دلتنگی ب سر میبرم اما حیف این فراق هیچوقت ب پایان نمیرسه.
همیشه شاد باشید
ممنونم... ایشالا هرچی به خیر و صلاحتون هس، رخ بده...
عالی نوشتید آقا امین 

امیدوارم کنار زهرا خانوم حسابی خوش بگذرونی و از این فرصت استفاده کنید 


ممنونم. حتما!
و همچنین شما...
۲۹ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۱۵ دچــ ــــار
تیترو که دیدم توی قسمت رخدادها فکر کردم احتمالا این پست رو زوجه نوشته باشه نه زوج !!:)
ینی نمیشه یه دختر، نَفَس یه پسر باشه؟!
۲۹ خرداد ۹۵ ، ۱۹:۳۹ شکوه شب وروز
قدراین لحظات روبدونین
به نظرمن هیچی به اندازه عشق تودنیازیبا نیست
قطعا همینجوره...
بسیار عالی بود.
هر کس را دوست داری، گاه و بی گاه به او یادآوری کن."امام محمد باقر(ع)"
سلامت و سعادتمند باشید.
تشکر... به همچنین...
ایشااااا هزاران سال باهم خوشبخت باشینــ
ممنونیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی