روزگار دو مهندس

دست نوشته هایی از روزگار یک زوج مهندس

روزگار دو مهندس

دست نوشته هایی از روزگار یک زوج مهندس

وبلاگ "روزگار دو مهندس" دربردارنده خاطرات و نظرات یک دختر و پسر مهندس است...

تفکیک جنسیتی
آخرین حرف هـا
ریز مکالمات
  • ۷ شهریور ۰۰، ۱۹:۱۷ - نباتِ خدا
    😂😂😂
راویان
نشان‌واره
روزگار دو مهندس
👩‍

درباره ما

چهارشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۲۷ ب.ظ

من و همسرم امین، دی ماه 72 با هم آشنا شدیم و شهریور ماه 93 عقد کردیم...

اون زمان هردو دانشجو بودیم...هردو در شهر های جدا و جدا از محل زندگیمون که اونم در شهر های جداست :)

تو این مدت یک و سال و نیم انواع و اقسام راهکار های ممکن رو برای کاهش این فاصله ها یا کاهش تاثیر این فاصله در روحیه مون امتحان کردیم تاااا رسیدیم به اینجا...!

البته الان همسرجان فارغ التحصیل شدن و یکی از جدایی ها کاهش یافته اما هم چنان فاصله ی هشت ساعته ی من با ایشون باقیییییییست!

ایده ی این وبلاگ رو همسرجان 30 ام بهمن تو مسیر باباکوهی(شیراز) دادن و گرچه قبلش هرکدوم وبلاگ هایی داشتیم اما اونی که می خواستیم نبود...!

خلاصه ازون موقع تا 5 اسفند ماه که روز مهندسیه فرصت داشتن تا وبلاگ رو بسازند :))

و خب همین مناسبت ایده ی اسم وبلاگ رو بهمون داد !!

قراره اینجا حرف های دلمون، کل کلامون، نقطه نظرات و خاطراتمون رو (بجز سوتی ها :) ) قرار بدیم و لحظات خوب و بدمونو با شما شریک شیم...!

پیشاپیش از نظراتتون سپاس گذاریم... :)



موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۵
️ نوشته شده توسط زهرا

نظرات  (۱۵)

" دی ماه 72 با هم آشنا شدیم" 😆😆😆
خدا نکشتت
کللی خندیدم...
هههههه :)
اخه کلی فک کردم کی باهم آشنا شدیم...دیدم همون سال 72بود دیگه...
۱۸ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۴۰ علیرضا امیدیان نسب
یه سوال واسمـپیش اومده
شما سال ۷۲تا سال ۹۳ دانشجو بودین و تو اون مدت نامزد همدیگه بودین تا سال ۹۳ بعد عقد کردین
البته ببخشید سوال کردم ازتون ها ولی گیج شدمـمن خخخ
خخخخخ
توی این مدت که دانشجو نبودیم؛ ولی خب، این بیست سال دوران آشنایی بود!! (;
اگه بازم متوجه نشدید که بیشتر توضیح بدم...
(زهرا): آقا من اعتراض دارم! اینجوری خیلی سنمون رفت بالا!!!
راهنمایی بیشتر اینکه بنده متولد 72 هستم:))
سلام میگم عایا شما فامیلی با هم ؟ 
چون میگی از سال 72 ب عبارت دیع از وقتی چشم وا کردی 
درس نگفتم ؟
(;
ایول ب خودم درست گفتم:)
ایول به شما که انقد خوب تحلیل کردید! (:
سلام
من ب عنوان دنبال کننده وبلاگتون،ازتون درخواست میکنم که حتما سوتی هاتون هم بزارین.
سپاس;)
سلام
والا من که دیگه جرأت ندارم این بحثو پیش بکشم!!!
مگه اینکه بخاطر مخاطبان خانومی قبول کنه!
(زهرا):آخه مشکل اینجاس فقط من سوتی میدم 😔😓
پیر شید جوونا
البته باپای هم
یا شایدم به پا؟ خلاصه غرض پیریه که حاصل میشود

خخخخ!
ممنون!
فک کنم همون به پای هم هست :)
۱۹ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۰۳ من دلم پاکه ...
اوووو😳😳😳😳

چه باحااال 😰
ممنون!
باحالی از خودته :)
۲۶ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۱۳ آقاگل ‌‌‌‌
سلام.
امیدوارم در مسیر زندگی مشترک  موفق و موید و مظفر و منصور باشید هر دو :)))

ممنون از شما و نظراتتون.
72تا93.من ناخودآگاه خندم گرفت.
خوشبخت و موید باشید انشاالله:)
:)
سلامت باشید...!
۰۷ آذر ۹۵ ، ۱۴:۳۳ سیامک پور اسد
خوشبخت و عاقبت بخیر به پای هم پیر شوید....... یاحق
ممنون و متشکریم
سلامت باشید
یاحق
به عبارتی متولد 72 ای شما؟

بله دقیقا😉😊
۲۰ آذر ۹۵ ، ۲۲:۵۲ گیره 📎📎
وای زهرا خدا نکشت چقد به72 خندیدم اول گفتم چقد پیرن بعد یکم فک کردم گفتم شاید تولدشو میگه کامنتا رو خوندم اوکی شدم😂😂😂


زهرا جوووووووون عب نداره سوتی رو بنویس پیشاپیش ماچ😆
خخخخخ
پیر رو خیلی خوب اومدی :دیییییی




آخه فقط من سوتی میدم ولی چشم حتما میذارم
مورد نادری هستید تو بیان:)))
خوشمان امد اصن:))

قربان شما :))
درخدمتیم اصن :)))

وای وای عالی بود کلی خندیدمممم:)))))

ایشالا همینجور خوشحال طوری فسیل شید کنار هم:دی
ممنووووون از دعای فسیلی تون!! :)))
چه قشنگ...!
نه واقعا ... چه قشنگ !!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی