روزگار دو مهندس

دست نوشته هایی از روزگار یک زوج مهندس

روزگار دو مهندس

دست نوشته هایی از روزگار یک زوج مهندس

وبلاگ "روزگار دو مهندس" دربردارنده خاطرات و نظرات یک دختر و پسر مهندس است...

تفکیک جنسیتی
آخرین حرف هـا
ریز مکالمات
  • ۷ شهریور ۰۰، ۱۹:۱۷ - نباتِ خدا
    😂😂😂
راویان
نشان‌واره
روزگار دو مهندس
👨‍

سفرنامه 1: بازم مشهد!

دوشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۱۱ ب.ظ
قبل از هرچیز باید بگم دلیل اینکه یه مدتی هس وبلاگ بروز نمیشه تقصیر خانم بنده هست! چراشو هم نپرسید که نمیدونم! دیییییییی D:
بگذریم...
هفته قبل خدا قسمت کرد [ و خدا قسمتتون کنه] با خانواده همسر عازم مشهد شدیم؛ این سری برخلاف دفعات قبل، پیامکِ "نایب الزیاره ایم" رو به رفیقام ندادم؛ چون هفته قبلش هم مشهد بودم و اینکارو کرده بودم! و توی عید هم بازم اومده بودم و اینکارو کرده بودم! و توی بهمن هم اومده بودم و اینکارو کرده بودم! و توی....
مشهد
با خودم گفتم اگه این سری بازم پیامک بزنم دیگه ملت بهم میگن طرف شورشو درآورده! اما خب بازم ناخواسته تعدادیشون فهمیدن و اینجوری متلک بارونم کردن:
- نکنه اونجا زن داری؟
- شنیده بودم که اگه ولت کنن می دویی میری مشهد!
- تو هر موقع مشهد نبودی به ما پیام بده که مشهد نیسی!
- امین توی دانشگاه کلا 10 واحد کامپیوتر پاس کرد و 100 واحد «حرم شناسی»!

و ...
راستش این سری خیلی ترسیدم! ترس از اینکه بعضیا بگن خدایا چرا فلانی رو انقد به مشهد میفرستی! یا یه نفر چشم بزنه! یا... خلاصه جوری بشه که دیگه نتونم مثه قبل برم مشهد...
اما خداییش هرموقع میرم اولین دعام اینه که خدایا منو که آوردی اینجا؛ بقیه رفقایی که دوست دارن بیان هم بیار!
ولی خب این چند ساله لطفی هس که از طرف امام رضا و خدا نصیبم شده و ان شاالله خدا قسمت همتون بکنه.
 و اینم بگم که من تا 18 سالگی فقط 2 بار رفته بودم مشهد؛ اما از وقتی پام به دانشگاه باز شد افتادم رو غلتک...
چقد من من کردم!
فعلا سرتون رو درنیارم؛ ولی اینو بگم که این سفر مشهد ادامه داشت و کلی خاطرات خوب بدنبال داشت که ایشالا بزودی بقیه شو تعریف میکنیم...

#الحمدلله
#ماشاالله و ماشاالناس

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۰۹
️ نوشته شده توسط امین

سفرنامه

مشهد

نظرات  (۱۵)

۰۹ مرداد ۹۶ ، ۲۲:۰۸ بهارنارنج :)
خوش به سعادتتون..کاش جور میشد من جمعه مشهد باشم:'(
ممنونم؛ ان شاالله... دعا میکنیم...
۰۹ مرداد ۹۶ ، ۲۲:۰۸ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
زیارت قبول و خوشا به حالتون! ان شاالله که بیشتر از قبل و زیارت های بیشتری نصیبتون بشه.
ممنونم؛ ان شاالله روزی شما...
۰۹ مرداد ۹۶ ، ۲۲:۱۰ سیّد محمّد جعاوله
التماس دعا
سپاس...
۱۰ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۱۷ علیرضا امیدیان نسب
سلام سلام سلام
مهندس های خوب
لطفا به وبه جدیدم بباین
بنده رو که فراموش نکردین؟؟؟
سلام؛ نه در یاد هستید!
چشم...
سلام
خوش به سعادت شما
زیارتون قبول
سلام و تشکر
زیارت قبول.
انشاالله سفراتون ادامه دار باشه.
نائب زیاره ماهم باشی.

لطفا چالش ما شرکت کنید :)
سلام

ماشاالله

خوش ب سعادتتون
زیارتتون قبول
التماس دعای شدید

عیدتون هم مبارک
ممنونم
ایشالا روزی شما
محتاجیم
باورم نمیشه!!!
نهههههه!
هم مطلب گذاشتی هم نظرات رو جواب دادی! :)))))))
والا مشکل من اول کنکور بود، بعد سفر و بعد هم محدودیت نت هست!
و ما ادراک محدودیت نت!!!
هممم....
۱۹ شهریور ۹۶ ، ۱۱:۲۸ علی رضا عظیمی راد
سلام
عید سعید فطر، عید بزگ مسلمانان و همچنین انتخاب وبلاگ شما به عنوان یکی از 100 وبلاگ برتر بیان در سال 95  را تبریک میگم.

"محجبه هم افتخار شما در کسب عنوان وبلاگ برتر"
متشکرم 
متقابلا تبریک میگم دوست عزیز
۲۰ شهریور ۹۶ ، ۱۱:۴۲ سایت تفریحی چفچفک

تبریگ میگم بابت این که وبلاگ شما به عنوان وبلاگ برتر شناخته شده بنده هم سایت تفریحی دارم امیدوارم مثل وبلاگ شما برتر شناخته بشه.


متشکرم
قطعا می تونید ؛)
انشالله همیشه به زیارت و سفر
کربلا و مکه مشرف شوید انشالله
ممنون از دعای خوبتون
ایشالا نصیب شما هم بشه
۰۵ مهر ۹۶ ، ۱۰:۵۲ حصار آسمان
ممنونم
زیارت شما هم قبول باشه 
۱۹ مهر ۹۶ ، ۰۱:۲۴ جودی آبوت
و چقدر من قسمتم نمیشه
و چقدر امام رضا نگام نمیکنه
و چقدر دورم ... دور ...

همیشه به زیارت ان شاالله به همراه بانو
کار خیلی سختیه  ببخشید ولی هروقت رفتین برا منم دعا کنین :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی