روزگار دو مهندس

دست نوشته هایی از روزگار یک زوج مهندس

روزگار دو مهندس

دست نوشته هایی از روزگار یک زوج مهندس

وبلاگ "روزگار دو مهندس" دربردارنده خاطرات و نظرات یک دختر و پسر مهندس است...

تفکیک جنسیتی
آخرین حرف هـا
ریز مکالمات
  • ۷ شهریور ۰۰، ۱۹:۱۷ - نباتِ خدا
    😂😂😂
راویان
نشان‌واره
روزگار دو مهندس
👩‍

عمو و زن عمو می شویم 😍

شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۵، ۰۴:۱۲ ب.ظ

بعد از کلی وقت سلام!

بابت تاخیر این مدت پوزش میطلبیم🙇

از شادی فارغ التحصیل شدن بود شاید😆(قشنگ معلومه چقد این چهارسال بم خوش گذشته😜) یا واقعا سوژه قابل بیانی نبود یا نطق بنده کور شده بود، نمیدونم! کلی هم از همسر عقب افتاده بودم و قرار بود ایشون پست نذارن فعلا تا بهشون برسم😅

اما خلاصه کنم که با یه خبر خوووب برگشتیم و اونم عمو شدن آقای همسر هست😊

از دیشب یک عضو جدید به خانواده همسر اضافه شده که نیومده کلی تو دل همه خودشو جا کرده😍👶

عمو شدم

البته هنوز اسم این نی نی خوشمل مشخص نشده ازونجاکه نوه ی اول هست حسابی سر اسمش بحثه😉

نظر انتقاد پیشنهاد پذیرفته می شود.دقت شود نی نی پسل است.

پ.ن:شما اگه بچه ای داشته باشید یا دارید چه جوری اسمشو انتخاب میکنید؟ براساس ابتدای اسم خودتون یا همسرتون؟ یا یه اسم ایرانی اصیل که هیچکی نشنیده تاحالا؟ یا برای زنده کردن نام درگذشتگان؟ مذهبیا حتما اسم ائمه اطهار میذارید یا نه؟ درنهایت نظرتون درباره دو اسمی چیه؟!

پ.ن2:من خودم دو اسمیم.خوبه آدم دوتا اسم خوشگل و با مسمی داشته باشه اما خب اسم برا خاص بودنه و هرآدمی بلاخره یه اسم داره.مثلا من همیشه تو خلوت خودمو با یکی از اسمام صدا میکنم که بیشتر باهاش انس دارم...نظر بقیه دو اسمه ها؟

پ.ن3: در نهایت اسم نی نی محمد پارسا انتخاب شد :)

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۵
️ نوشته شده توسط زهرا

نظرات  (۳۱)

اوم به سلامتی
من اگه میخواستم اسم پسر انتخاب کنم
فارسی اصیل میذاشتم
کیارش
آرش
آرتین
آرمان
...
سلامت باشید😊
آرتین و آرمان خوبه.به اسم بابای نی نی هم میاد😜
منم حسابی افتادم تو فکر تناسب اسم بچه با اسم پدر مادرشاااا
خوش برگشتی :)

مبارکهه 

من خودم اسمای مورد علاقه خودمو میزارم برامم خیلی مهم نیس به اسم خودم یا شوور که البته الان ندارم بخوره مهم اینه که اسم معناو مفهوم صحیح و قشنگی داشته باشه 
بالاخره اسم هر کسی یه بخشی از هویت و شخصیتشو تشکیل میده 
دو اسمه هم به شرطی که با هم صدا شه خوبه مثلا داداش خودم محمد طاهاست ولی یا محمد صداش میکنن یا طاها 
منم چون از اول میگفتم محمد باشه محمد صداش میکنم 

خیلی حرف زدم :)
مرسی که نظرتو کامل گفتی!!
منم اعتقاد ندارم به اسم مامان بابا بیاد اما خب جالبه برام...
درکل معناش خیلی مهمتره.همون طوری که گفتی شخصیت بچه رو تشکیل میده!
آره محمد طه یکی از گزینه های نی نی تازه بود که رد شد...باهم گفته نمیشه...
اسمایی که من خودم خیلی دوس دارم ایناست :
ارمیا (لقب امام علی ...هدیه ای از طرف خدا )
ارکانا (آزاد و مختار )
آروین 
رادین 
آیه 
چه جالب فلسفه ی ارمیا رو نمیدوستم.
آیه رو دوس دارم اما اسم دختره مگه نه؟
رادین خوبه.به فامیلیش هم میاد😊
سورن
دیاکو
آراد
هیوا
هیمن
کارن
اهورا
اینا قشنگن به نظرم

من اگه بچه داشته باشم(هنو زوده واس این حرفا:دی) اولندش ازین اسمای عجق وجق نمیزارم.یه اسم کوتاه و ساده ک تو دهن بچرخه وقتی صداش میزنی خسته نشی
و این که چون کرد هستم حتما یه اسم کردی میزارم براش:)مث اسم خودم!!:دی
دو اسمه هم بد نی ولی تکلیف طرف مشخص نی!خودم به شخصه دو اسمه دوس ندارم
چقد پیشنهاد!
ممنوووون!
اسمای ترکی رو منم خیلی دوس دارم.به خصوص اسم دختر خیلی قشنگن.
موافقم اسم باید تو دهن بچرخه😉😊

اصنم مهم نیست به اسم خودمو شوورم بخوره
و حتی اسم بچه دوم ب اسم اولی!
خوبه.این آزادی عمل خیلی خوبه!
۰۵ تیر ۹۵ ، ۱۶:۳۲ علی رحمانی پور
خوش اومدی
مبارکه قدومش
من اسم پسرم انتخاب شده و قطعیه ولی خوب میگم ولی شما نگین که بذارن
حسین
بهترین اسمه دیگه حسین
بهترین اسمه...!
نه ما نمیگیم بمونه واسه شما😉
خیالتون راحت...اسم دخترهم مد نظر داشتین بگین😀
آره ایه اسم دختره 

تو بگو چجور اسمی میخوان تا من بهت بگم کلی اسمای قشنگ و با معنا هس البته ارکانا هم اسم دختره چون مورد علاقه خودم بود نوشتم 
اسمایی مثله 
آرسن 
آرشا 
راشا 
هم قشنگه 
ان شاالله اگه روزی دختردار شدم حتما ازتون میپرسم😉
آرسن زیباست.اسم خودتون چی هست که گفتید؟
آراد 
آترین 
بارمان 
راستین 
هم با معنا و اکثرا اصیل ایرانی اند
بارمان!
چ جالب!
همه جالبن.ممنون😊😁
اسم خودم مریمه 
اما دوس دارم اسم پسر ایندمو اگه خدا بخواد بزارم ارمیا و اسم دخترمو ارکانا 

البته اسم ایلیا و آیه رو هم در نظر دارم اما اون 2 تای دیگه رو بیشتر دوس دارم 
هاردو جفتش خیلی قشنگن و به هم میان. با مسمی هم هستن!
شاید تقلب کردم😉
من عاشق اسم مریمم...خیلی معنی دار هست...خیلی باهاش حال میکنم😊
خخخ اشکال نداره تقلب کنی چون ما که نسبت فامیلی نداریم که تکراری بشه اسم اسمه مهم ذاته اسمه (همون معناش میشه ی جورایی )
😁😂
پس بااجازه😉
البته شوخی بود...مهم تر نظر آقامونه...
معنای اسم شخصیت بچه رو میسازه...بهش اعتقاد دارم😉
اره منم اسممو خیلی دوس دارمم :)

خوشحالم که خونوادم همچین اسمیو برام گذاشتن 
😊😇
خخخ باشه خوبه خوشبحال اقات که انقدر خانومش به نظرش احترام میذاره :)
هههه!ممنون...
احترام متقابله😊
بله صحیح :)

احترام متقابله (بهش اعتقاد دارم اهووووم )
ان شاالله خوشبخت باشی دوست خوبم 😊😀
مبارک باشه
من ترجیح میدم ایم نى نیم یه چیز کوتاه خوشگل و تا حد خوبى منحصر به فرد باشه.. حداقل تو اطرافیان خودم
زیاد هم اسماى قدیمى رو ترجیح میدم نزارم، چون بچه بزرگ میشه و مطابق نسل خودش ممکنه دلش بخواد یکم اسم مدرنى داشته باشه :دى
بله اسم مطابق با زمانه هم معضلی هس!!
کوتاه مث چی؟
""
ممنون از نگاهتون😊😀
قشنگ بود
فقط از اون اسمای عجخ وجخ خیلی بدم میاد
اسم باید دو تیکه باشه، قشنگ باشه :) مثل محمدامین :))))))) خخخخخخخخ
حتما اسم خودتونه؟!
من عااااشق اسم امین بودم و هستم 😍😉 
۰۵ تیر ۹۵ ، ۱۸:۳۰ یا فاطمة الزهراء
منم دو تا اسم خیلی شیک دارم
یکیش مذهبیه یکیش ایرانی اصیل هر دو هم با معنای عالی
من خودم بخوام رو بچه ام اسم بذارم یه اسم ایرانی اسلامی میذارم 
مثلا محمد پارسا
واااای چ جااالب.
اینم اسم پیشنهادی نی نی هست که متاسفانه چندتا مخالف داره.اسم قشنگیه اما هیچ وقت باهم صدا نمیشه متاسفانه...مثلا میگن محمد تنها یا پارسا تنها
مبارکه قدم نو رسیده

نظری ندارم...
ممنون😊☺
هرجور راحتین😀
مبارک باشه
یا علی
ممنون😊
یا علی
۰۵ تیر ۹۵ ، ۲۰:۱۶ علیرضا امیدیان نسب
مبارک باشه قدم نو رسیدتون
فکر میکنم میگم😊
ممنون
منتظر نظرتون هستیم😊😀
مرسی عزیزم تو هم کنار همسریت خوشبخت باشی فدات :)
ممنون دوست خوبم
اول اسم ما چیز جالبی درنمیاد:/
ولی امیر علی اسم قشنگیه..
آرشام ودلارام هم
:|
مبارک باشه:)
سحر مثلا 😍
بااول اسمتونم جوره😜
همه ش قشنگه
ممنون از پیشنهادتون😊
۰۵ تیر ۹۵ ، ۲۳:۳۹ سیّد محمّد جعاوله
مبارک باشه
ممنون😊
۰۶ تیر ۹۵ ، ۲۰:۳۴ ارغوان ....
تو عرف به من آدم مذهبی میگن!خودم میگم معتقد.به یه چیزایی اعتقاد دارم خب.خدا حتما ازمون درباره اسم بچه هامون سوال خواهد کرد.که چه کسی رو الگوی خودت قرار دادی ک این اسم رو گذاشتی.همون طور ک امام حسین علیه السلام اسم هرسه پسرشون رو علی گدذاشتند.خیلی خوبه در این مواقع از نژادپرستی فاصله بگیریم و بیشتر به این فکر کنیم که الگومون چه کسی هست.من اگر پسر داشتم اسمشو مهدی,حسین ,علی میزاشتم.یعنی یکی از ین سه تا.این چیزایی هم ک گفتم بحث روز جامعس واس  همین گفتم ی وقت ناراحت نشین ک ب شما خرده گرفتم.یا حق
راستش ما خودمون هم اعتقادمون به اسم اءمه هست.پیرو حدیثی که میگوید درهرخانه ای اسم اءمه باشد و به خصوص به خاطر تاثیری که در شخصیت میگذاره. مثلا خود من با اسم زهرا صدا نمیشم.مگر تو محل تحصیل اما شخصیتت بیشتر برگرفته ازین اسم هست تا اسم دیگم که معناش سحرخیزی هست😅
خیلی خوب تحلیل کردید دوست عزیز.
یا حق
به سلامتی.خوش قدم باشه
اسم انتخابی: شهروز.کیارش.کوروش.معین.مهدی.امیر
اوم امیرعلی ....
قشنگه ولی اسم پسردایی نی نی هس.
اسم نی نی دست آخر محمد پارسا شد :)))))
۱۰ تیر ۹۵ ، ۱۲:۲۴ زهرا خلیل پور
اسم قشنگیه
مبارک باشه
ممنون 
سلامت باشید😊😄
مبارکه اسمش قشنگه 
ممنون😊
۱۲ تیر ۹۵ ، ۱۷:۴۰ مهرسا زند
سلام وب خوبی داری 

به وب منم سر بزن خوشحال میشم 
حتما :)))
ممنونم!
بسلامتیییییییییییییییییی^___^
سلامت باشیییییید ^__^
به سلامتی:)
مبارک باشه:) ایشالا همیشه تنش سالم باشه:)
اونایی که دو اسمی ان همیشه با یکی از اسما بقیه صداشون میکنن:) مثلا برادرزادتون فکر کنم در اینده پارسا بیشتر خطاب بشه تا محمد:)
ممنوووون
سلامت باشی
آره الانم بیشتر پارسا صدا میشه...
کسی حال نداره کامل بگه😁😀

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی