روزگار دو مهندس

دست نوشته هایی از روزگار یک زوج مهندس

روزگار دو مهندس

دست نوشته هایی از روزگار یک زوج مهندس

وبلاگ "روزگار دو مهندس" دربردارنده خاطرات و نظرات یک دختر و پسر مهندس است...

تفکیک جنسیتی
آخرین حرف هـا
ریز مکالمات
  • ۷ شهریور ۰۰، ۱۹:۱۷ - نباتِ خدا
    😂😂😂
راویان
نشان‌واره
روزگار دو مهندس
👩‍

امروز چه روزیه؟!

چهارشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۰۸ ق.ظ

برای چندمین بار متوالی اینترنت ما تموم شد و هیچکی تو خونه مسعولیتشو قبول نمیکنه😏
و صفحه ی مشهور no network ظاهر میشه...
دراین مواقع چه میشه کرد؟؟
بله! کافیه اینتر کنید تااین دایناسوره که به ظاهر بی مفهومه بپره بالا و بازی شروع بشه!
خیلی بازی باحالیه اینقدر باهاش حال میکنم که گاهی نت رو قطع میکنم تا بتونم بازی کنم :دی
تازه جلو برید هیجانی تره، شب میشه، کلاغ میاد، اصلا عالیه 😍
حتما در هنگام بی نتی امتحانش کنید!

بازی مرورگر کروم


+ دو سال پیش یه همچین روزی من یه ترجمه سنگین قبول کرده بودم و سخخخخت درگییییر!
کوچمونم بعد قرن ها داشت آسفالت مجدد میشد 😊
امروز اون روزه 😜
راهنمایی بیشتر از این آقای همسر؟!

++قانون جدید میگه: هرکی یادش نبود باید برا اون یکی جایزهههه بگیره: دییی

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۷
️ نوشته شده توسط زهرا

نظرات  (۲۱)

چهارشنبه ست؟
احسنت!!!
از کجا متوجه شدید واقعا؟! :))))
خیلیم یادمه! فقط ازونجایی که برای یه دختر زشته که آقاشون زودتر این چیزا رو یادآوری کنه، نگفتم که تو روحیه‌ت تأثیر بذاره! 😃
خلاصه سه سال قبل من توی کوچه پس کوچه های شیراز گم شده بودم(😶) که یهو زنگ یه واحدی رو زدم و یه دختره در رو باز کرد و منو بزور برد بالا و ازم خواستگاری کرد و شد خانومم! 😳
:/
:)))))وقت شد اصل جریانو بگید این اقایون استاد تغییر داستان به نفع خودشونن
اصل جریان رو تو نظرات گفتم...
یکم نت قرضی دارم فعلا نظرات رو تاید می کنم :(
به امید با نت شدنمممممم
😃 😅
:)))
میبینید ماه تی تی جان؟!
آقای همسر ازینکه من نمیتونم نظرات رو تایید کنم سو استفاده کردید؟! 😒
هیچم یادت نبووود...خودم میدونم! جاااهزه فراموش نشود 😆
جهت اطلاع بقیه بگم دو سال پیش(سال 93 سه سال پیش میشه؟؟؟) چنین روزی وقتی من سختتت مشغول کار ترجمه بودم و کوچمونم داشت آسفالت میشد و راه عبوری نبود یه پسره با مادر گلشون البته تشریف آوردن خونه ما و من یه دختر ساددده رو فریب دادن و چند روز بعدش ازدواج کردیم 😊😀
ببین من چ منصفانه تعریف کردم؟
همینجوری میخواید برا بچه هامونم تعریف کنی؟😞😌
آخه از بس تو این سه ساله مناسبتامون ازدیاد شده!!! 😕
حالا ایشالا تو پست بعدی دردولامو میگم...
فک کنم این تاریخ خواستگریتون بوده:دی
بله :))))))))
۲۷ مرداد ۹۵ ، ۱۰:۰۰ علیرضا امیدیان نسب
خخخخ چقدر زندگی شما خوبه:)
ممنون!
البته همه چیز به این سادگی و خوبی نیست..
همین شادی های کوچیک زندگی رو شیرین میکند...
راستی این اینترنت خونه شما هم معضلی هستااااا!
هروقت میام، اینترنتتون تموم شده و بحث هس که کی تموم کرده؟!!
حالا باز خوبه من نبودم وگرنه باز برادرزن گرام ما، چشماشو سمت من حَدَقِه میکرد!!!
۲۷ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۳۲ آقاگل ‌‌‌‌
این بازی دایناسوره برا ما بی نتاست فکر کنم وگرنه خود خارجیا بعید میدونم اصلا بدونن کروم همچین بازیی هم داره! :دی
.
ربط آسفالت کوچه به جلسه خواستگاری خیلی جالبه! :)

بعله دیگه؛ خانواده همسر اون روز رفتن مبلغ هنگفتی به شهرداری دادند که بیان کوچه‌شونو آسفالت کنند جلوی من... 😀

منم هیچ وقت نمیدونستم فلسفه ی این دایناسوره چیه . یه روز اتفاقی دستم خورد به دکمه اسپیس و ایشون شروع کرد به دویدن :)
چقدر خوبه این وبلاگ . ممنون که  مینویسید :)
خخخخ؛ منم تا همین چند روز پیش نمیدونستم!
ممنون که به ما سر میزنید...
کلی انرژی گرفتم ازبن جملتون :))))))
موفق وپیروزباشید
تشکر همچنین شما...
۲۷ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۰۱ زهرا خلیل پور
منم دایناسور بازی می کنم تو شرکت.البته وقتایی که نتمون تموم می شه و منم کاری جز اون ندارم چون همه کارام با اینترنته.
بهترین آرامش برا وقتیه که نت ندارید:))))
۲۷ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۲۶ دختر اسمانی
((: هروقت بیکار میشم نتوقطع میکنم این عکسه روبازی میکنم
برخلاف ظاهر ساد اش خیلی سرگرمی با مزه ایه :)
۲۷ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۵۲ •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
خخخخ چه خانوم خوبی آقای همسر رو راهنمایی کردی ... :)

خوشبخت بشین 
بعله دیگه :)))

ممنونم هم چنین شما
حجم بالا و نامحدود اینترنتم ارزوست..
حقیقتاااا :/
۲۸ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۴۰ منتظر اتفاقات خوب
خوشبخت باشید ان شا الله.
ممنونیم
شما هم خوشبخت باشید ان شاالله...
ماجراهاتون خیلی جالبه
بنظرم کتاب بزنین:))))))))))
خخخخخخ
فکر خوبیه! من فارسیشو مینویسم؛ خانوم هم انگلیسیش!
۲۹ مرداد ۹۵ ، ۱۹:۱۹ یا فاطمة الزهراء
ای جان :) خوشبخت باشید
بازیه هم واقعا بامزه است
خوشبخت باشید.
۱۰ شهریور ۹۵ ، ۲۲:۱۰ ژله پرتقالی
چقدر مکالمات شما با مزه س :)
ههههه
اختیار دارین
بامزگی از خودتونه :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی