روزگار دو مهندس

دست نوشته هایی از روزگار یک زوج مهندس

روزگار دو مهندس

دست نوشته هایی از روزگار یک زوج مهندس

وبلاگ "روزگار دو مهندس" دربردارنده خاطرات و نظرات یک دختر و پسر مهندس است...

تفکیک جنسیتی
آخرین حرف هـا
ریز مکالمات
  • ۷ شهریور ۰۰، ۱۹:۱۷ - نباتِ خدا
    😂😂😂
راویان
نشان‌واره
روزگار دو مهندس
👩‍

عروسی :)

دوشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۶، ۰۶:۵۷ ب.ظ


نهم فروردین عروسی هم اتاقیِ سابق و یکی از صیمیمی ترین دوست هام بود، بهبهان

اتفاقا عروسی دوست امین هم بود، زاهدان😁

خانواده گفتن برو ولی درکماااال تعجب امین گفت نه!

اول شبیه یه شوخی بود اما کم کم جدی شد و من هم سعی کردم درک کنم دیگه مجرد و وِل نیستم و گفتم باشه! (البته چون اولییین باری بود که امین با تصمیمم مخالفت میکرد، ترجیح دادم زیاد اصرار نکنم و خانومانه رفتار کنم مثلا :)) ). هرچی هم بهش اصرار کردم برو عروسی دوستت تا بدین وسیله خودمم برم عروسی قبول نکرد :/

ناگفته نماند هنوووووز حسرتش تو دلم هست 😀چون تنها دوستی بود که ممکن بود عروسیش دعوت شم 😳(تعدد دوست تااین حد!!)



البته جور شد و همون تاریخ مشهد بودیم و خیییلی هم خوش گذشت خداروشکر

قبل از سفر از امین پرسیدم چرا گفتی نه. گفت واقعا اولش شوخی بود و اگه اصرارتو میدونستم مخالفت نمیکردم، اما دلم نمیخواست توی ی راهی که خیر نیست بری (به خاطر سبک عروسی)...

دیدم چقد دیدش ظریفه و حواسش هست!

با شناختی که از خودم دارم مطمئنم میرفتم پشیمون میشدم و عذاب وجدانم قلمبه میزد بیرون (من هم وجدانم رابطه خیلی مستقیمی با اعصابم داره) :/

و اینکه تو دلم بمونه خیلی دردش کمتره...


بدین وسیله از همسر سپاس گذاری میکنیم که حواسش به اون دنیامونم بود :)

به قول حاجی کیخا، اگه همسر میخواید، دعا کنید خدا یدونه ازینا نصیبتون کنه ;)



* مامانم همیشه میگه هیچ وقت از دو چیز تو جمع تعریف نکنید: یکی از اخلاق شوهرتون و دیگری از شب ادراری نداشتن بچتون، چون ضایع میشید بدجوووور.


** اما من مجدد این ریسک رو کردم و حالا میریم که بزنیم به تیپ و تاپ هم :)))))))))))

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۸
️ نوشته شده توسط زهرا

نظرات  (۱۱)

۲۸ فروردين ۹۶ ، ۱۹:۲۳ خانومِ حدیث :)
ان شاء الله که همیشه شاد و خوشبخت باشین عزیــــــزم  :))
+واقعا والاترین نعمت همسرِ مومنه.قدرشُ بدون حسابی  :))
بله قطعا همینطوره...
البته من خیلی قدرنشناسم :)
۲۸ فروردين ۹۶ ، ۱۹:۲۸ یا فاطمة الزهراء
خدا برای هم حفظ تون کنه
خط آخر :)) ان شاء اللّه که دعوا نمیکنید هیچ وقت
ممنون
ان شاالله !
عزیزم...
خوشبخت بمونى همیشه ایشالله خانوم صبووور و حرف گوش کن و منطقى 😍
وای چقدر تعریف :))))
یه درصدشم نیستم اما ممنون که این دید مثبت رو داری بهم :))))
خوبه که بعضی اوقات با اقایون مخالفت نکنیم :)
بعضی اوقات؟!
بله خوبِ 😉😁
ای جان:)
ان شاءالله همیشه همینجور مهر و محبت بینتون فراوون باشه :))
خوشبخت باشید ‌‌♥

تشکراات بسیاااار
❤❤❤
دختر خوبی باش به حرف مامانت گوش کن خخ

خدا شنا رو برای هم حفظ کنه :))))
خخخخ
سلامت باشی گیره جانم :)))
سلام
مبارکشون باشه..
اقا امیرالمومنین میفرمایند که:
زهرا را کمک کار آخرت یافتم.

ان شاالله جووون ها بایه کمک کار اخرت پیر بشن
شما هم با همسر گرامی هم قطعه ی شهدا باشید
دعای آخرتون خیلی چسبید...
خیلی خیلی خیلی...
۲۹ فروردين ۹۶ ، ۱۰:۵۳ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
خدا برای هم نگهتون داره:))
تشکر :)))
عالی.
شاد باشید...
سلامت باشید
شرمنده نفرمایید
برای خودمم خیلی سخت بود که نرفتی...
ایشالا عروسی خودتون جبران کنم (;
ایشالا ایشالا  😊😍
وبلاگتون خیلی قشنگه دنبال شدید:)
ارادتمندیییییییییییم :)
دنبال شدید هم چنین!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی