روزگار دو مهندس

دست نوشته هایی از روزگار یک زوج مهندس

روزگار دو مهندس

دست نوشته هایی از روزگار یک زوج مهندس

وبلاگ "روزگار دو مهندس" دربردارنده خاطرات و نظرات یک دختر و پسر مهندس است...

تفکیک جنسیتی
آخرین حرف هـا
ریز مکالمات
  • ۷ شهریور ۰۰، ۱۹:۱۷ - نباتِ خدا
    😂😂😂
راویان
نشان‌واره
روزگار دو مهندس
👨‍

خستم

چهارشنبه, ۱ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۱۸ ق.ظ
چشمام خسته‌س

خوابم میاد
گشنمه!
شام نخوردم
شام غذای مورد علاقه‌م بود
بعلاوه بریدنی!
و چند میوه خوشمزه مثه کیوی، نارنگی، پرتغال و انار!
به هیچکدوم میل پیدا نکردم...
خیلی کم اینجور امینی سراغ دارم!
اگه بخوام فکرایی که تو سرمه رو بریزم بیرون، عناوینش بیشتر از یه صفحه میشه...
خستم
به استراحت نیاز دارم
نه استراحت جسمی؛
که یک استراحت فکری.
با خودم قرار گذاشتم تا اطلاع ثانوی دیگه پروژه قبول نکنم...
تا خودم رو از نو بسازم.
و خودمو آماده مرحله جدیدی از زندگی کنم...
حدود سه ماه باقی مونده.
خدا جون؛
خیلی وقتا از قرارمون، از قولام، از عهدام،
منحرف میشم
و چقد احساس شرمندگی بهت پیدا میکنم...
هرچند که همون لحظه فورا یاد تو میفتم و میگم امین! هدفت که این چیزا نبود!
اما
همین لغزش کوتاه
دلم رو میلرزونه
و از «بنده» تو بودن ناامید میشم...
اما خدا جون
بی نهایت دوس دارم به اون چیزی که تو ذهنمه و تو خوب میدونی، برسم!
کمکم کن...
منو هم بنده خودت کن... از همون بنده هایی که خودت میدونی دوس دارم!
کمکم کن...

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۱
️ نوشته شده توسط امین

دلنوشته

نظرات  (۱۶)

۰۱ دی ۹۵ ، ۰۰:۳۳ جودی آبوت
این نیز بگذرد ... 

میگذره ان شاالله
و برمیگردید به روزهای خوبتون 
ممنون از شما
۰۱ دی ۹۵ ، ۰۰:۳۴ علیرضا امیدیان نسب
انشاءالله خدا کمکتون میکنه
متشکرم
ان شاالله خیره عزیزم...
ان شاالله پا به پای هم به بنده ی خدا بودن برسیم، من به کمک تو خیلی بالا رفتم، خیلی...کاش بتونم کمکت کنم
فردا بدون لپ تاپ بیا، فقط دو روز استراحت 😉
ممنون گلم
چشم :)
قوی باشید:)زندگی بی دردسر بی معنیه...اینجا دنیاست قانونش اینه مشکلات سختی ان الانسان فی کبد اما خودش میگه من احسنمخلوقاتم تویی پس توانایی اینو دارید که به جایی برسید که غیرخدا نباشه:)اما بازم قبول دارم ادم گاخ
هی خسته میشه:)ولی حواستون باشه شما تکیه گاه رفیق ماهم هستید..شما ناراحت باشید اون ناراحت تره ضعیف شید زودتر میشکنه ..نه که بخواید تظاهر خوب بودن کنید نه این خودش یه نوع انگیزست 
ببخشید زیاد حرف زدم:)
بله حق با شماست
و برای مورد آخر هم چشم! حتما درنظر میگرم! ضمن اینکه اون شب صبر کردم تا بخوابه و بعد پست رو گذاشتم! تا شب یلداش خراب نشه!
۰۱ دی ۹۵ ، ۱۴:۳۷ دچــ ــــار
جالب بود ! تغییر روحیه دادین :)
بله!
۰۱ دی ۹۵ ، ۱۴:۳۹ بالای آسمان
در عین سادگی
متن رو دقیق متوجه نشدم
اما ان شاءالله در پناه صاحب الزمان باشید
به همچنین شما...
۰۱ دی ۹۵ ، ۱۶:۰۵ سیّد محمّد جعاوله
شاد باشید
ممنون :)
۰۱ دی ۹۵ ، ۱۷:۵۶ •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
ان شالله به هر چی میخواین برسین 
ممنون :)
۰۲ دی ۹۵ ، ۰۶:۳۲ گیره 📎📎
حتما استراحت کنید و روحیه تون رو باز سازی کنید.
روحیه خوب کارایی رو بالا میبره
موفق باشید

بله... خدا رو شکر الان تا حدود زیادی بازسازی شدم!
۰۳ دی ۹۵ ، ۲۰:۰۴ میثم ر...ی
سلام
خسته نباشی
همیشه سلامت باشی
درمونده نباشید!
ممنون!
۰۳ دی ۹۵ ، ۲۱:۴۴ حامد عبدالهی
والا چی بگم...
واسه همین ما این اتفاقات افتاده
باید توکل کرد بر خدا
بله... توکلت علی الله
یک روز رسدغمی به اندازه کوه
یک روز رسد نشاط به اندازه دشت
افسانه زندگی چنین است عزیز
در سایه کوه باید از دشت گذشت...
موفق باشید....

احسنت
تبارک الله
کامنت تون هم مثه اسم وبلاگتون دل آدم رو آروم میکنه...
ممنون
درست از جایی که گمان نمیکنی ،رحمت خدا سرازیر میشه:)
بعله... خدا رحیم و رحمان هست
مشکل از ایمان «بنده» هست...
۰۴ دی ۹۵ ، ۲۳:۵۷ פـریـر ...
آرزو میکنم همه ی خستگی ها به زودی از بین بره و فقط شادی بمونه...
روزای سختم میگذره...روزای خوب و راحت هم میاد :))
زندگیه دیگه...بالا و پایین داره :)
خدا خودش حواسش به همه چیز هست...

جایی خونده بودم:

خدا اینجاست...
شاد باشید که خدا رحیم است :)
۰۵ دی ۹۵ ، ۱۵:۲۵ بانوچـ ـه
گاهی آدما از برنامه ریزی که کردن عقب میمونن گاهی هم الکی سر خودشونو شلوغ میکنن و به کیفیت کارشون و حتی کیفیت زندگیشون لطمه میخوره.
امیدوارم دست خدا لحظه لحظه ی زندگی توی دستاتون باشه.
فیه تأملاٌ!
ممنون از دعای خوبتون
:))
امیدوارم به اون وضعیتی که میخاین برسین^_^شما دوتا واقعابهم میاین:)))
تچکر فراووووون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی