روزگار دو مهندس

دست نوشته هایی از روزگار یک زوج مهندس

روزگار دو مهندس

دست نوشته هایی از روزگار یک زوج مهندس

وبلاگ "روزگار دو مهندس" دربردارنده خاطرات و نظرات یک دختر و پسر مهندس است...

تفکیک جنسیتی
آخرین حرف هـا
ریز مکالمات
  • ۷ شهریور ۰۰، ۱۹:۱۷ - نباتِ خدا
    😂😂😂
راویان
نشان‌واره
روزگار دو مهندس
👩‍

آگهی استخدام

شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۲۴ ب.ظ


-خانم زهرا "زوج مهندسیانی"؟
+بله بفرمایید
-از شرکت آرین تماس میگیرم
+(آرین کدومش بود؟!)بله؟
-یادآوری میکنم درباره کلاس امروز ساعت سه...
+(آها اون جعبه سازیه 😅) بله بله. میام حتما


.
.
.
هفته ی گذشته ی من به سر زدن به شرکت ها و موسسه ها و پرکردن فرم گذشت😁
اولیش همین جعبه سازی یا به اصطلاح ساختن جعبه های عروسکی بود که بعدا بیشتر توضیح میدم
.
.
.
دومیش قلم چی جان بود که گرچه با ترس و لرز رفتم ولی با استقبال شدید مواج گردیدم و قراره تماس بگیرن واسه مصاحبه و...
ولی نظر کسایی که قبلا پشتیبان بودم حسابی دو دلم کرد...
.
.
.
سومیش یجا بود که آگهی زده بود رشته خودم و خانم لازم دارن، تماس گرفتم مشخصات نوشت بعد پرسید متاهل یا مجرد؟
 گفتم به به یه پوان مثبت و با شوق گفتم متاهل😍. گفت اولویت ما با مجرداس 😐
پرسیدم چرا؟ گفت آخه کارمون فروش هس شاید همسرتون مشکل داشته باشن😯
گفتم آخه خواهر من واسه کار فروش کارشناس فلان رشته خانم نیاز هس آیا؟! اگه فروش بخوام که هایپار استار سر خیابونمونم آگهی زده 😒
.
.
.
چهارمیش...چهارمیش این بود که وزارت بهداشت جان به همه ی گرایش های رشته ی فلک زده ی ما طرح میده جز گرایش ما و سفرمان به تهران برای ثبت سیستمی و کلی دنگ و فنگ و هم.چنین احتمال استخدام در بیمارستان لغو شد. دم شماهم گرم...
.
.
.
آخریش هم یه موسسه کنکور بود که کلللی دور بود و یک ساعت و چل و پنج دقه تو راه بودم تا رسیدم😯 بعد هم گفت روزی 6/5ساعت میای اینجا و جمعه ها هم یه هفته درمیون میای. حقوقتم ماهی 650. دوهفته دیگه هم آزمون هس که باید بدی و....
.
.
.
.

 جعبه سازی علاقمه...کاریه که حتی با خستگی و کمردرد ناشی از کار میشینم پاش وحتیییی به خواب ترجیحش میدم!!
اماااا.... یه بخشی از مغزم نهیب میزنه و درس خوندنمو به رخ میکشه و با خبر سرکار رفتن هریک از همکلاسی ها و دوستام تو مغزم داد و بیداد راه میندازه...نه که بگم حسودی کنم. نه ولی دوست ندارم بعدنا مدیون گذشتم باشم. دوست دارم مطمئن باشم کاری که میکنم درسته و نهایت تلاشمه..
.
.
.

خدایا شرمنده...اصلا نمیخوام غر بزنم و ناشکری کنم. راضی ام به رضات، راضیم به رضات، راضیم به رضات،...خدایا شکرتتتتت!

+بعد از دو هفته برگشتم اینستاگرام...برعکس تصورم هیچ اتفاق خاصی نیفتاده بود :دی  ...در ادامه ی روند ترک اینستا قراره هفته ای یبار سر بزنم... :) 

 

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۰
️ نوشته شده توسط زهرا

نظرات  (۲۱)

اخ چقد خوب گفتی منم همینو مشکلو دارم بانهیب مغزم همش میگه واسه چی 4سال درس خوندی؟؟؟که اخرش بشینی عروسک درست کنی
اوهوم...
و واقعا نمیدونم چیکار کنم...
۲۰ آذر ۹۵ ، ۲۲:۴۱ گیره 📎📎
آره درستش همینه اصلا خودتو مدیون خودت نکن حرف بقیم هم بیخیال .به چیزای ک دوست داری و بهش میتونی برسی برو دنبالش و انجام بده
سخته بفهمم راه درست همینه یا نه؟؟؟؟
۲۰ آذر ۹۵ ، ۲۲:۴۹ علیرضا امیدیان نسب
سلام
خداکنه به اون چیزی که میخواین برسین
میگم پیج اینستاتونو تو خصوصی برام بفرستین تا فالوتون کنم
البته اگه میخواین:))))
سلام
ممنون :)
بله حتما
عجله نکنین کار خوب پیدا میشه!من یکی از دوستام دیپلم داره ولی هردفعه با کلی حوصله شاید یکماه و خرده ای دنبال کار میکرده تهشم یه شغل عالی پید میکنه!مث همین چندوقت پیش تو دفترهواپیمایی:)
اگه میبینین خدا گذاشته دیرکار خوب پیدا شه واسه اینه که میخواد بهترین رو بهتون بده:)
عجب !!
امید خودمم به خداست...هرچی خودش بخواد
ولی چ کنم که همیشه عجووول بودم 😅
۲۱ آذر ۹۵ ، ۰۰:۴۳ گیره 📎📎
چرا سخت عزیزم
الویت بندی کن
ببین مثلا الویت اولت درست هست خب! اگه کار مورد علاقت ینی جعبه سازی باعث افتت میشه فعلا دنبالش نرو.چون درس مال الانه وقتش الانه جعبه سازی رو سال دیگم میتونی
مثلا..خخ
راستش مسایل دیگه هم هست...
هیچ وقت تصمیم گیری برام مث الان سخت و پیچیده نبوده!
ولی اولویت بندی پیشنهاد خوبی بود...باید اولویتامو.مکتوب کنم...
۲۱ آذر ۹۵ ، ۰۱:۳۸ جودی آبوت
ان شاالله که یه کار خوب پیداکنی که تخصصت هم به کار گرفته بشه
مادرجان میگه دکتری بخون،ولی من علاقه ای ندارم،دلم میخواد برم سر کار ،کلا از زندگی ناامید شدم،کار هم ک نیست،قشر جوان تحصیلکرده ی افسرده !!!
دوباره داغ دلم تازه شد😁
ان شاالله تو یه کار خوب پیدا کنی

اون اینستا هم خوب کاری میکنی،منم خیلی کم میرم و زود میام بیرون.تازه امروز داداشم گفت فلان خبر رو شنیدی؟گفتم نه.گفت حتما تو اینستا میزارن -خودش نداره- با اکراه باز کردم،چیز خاصی ندیدم،حس کردم علاقه سابق رو ندارم...

من اینجا اومدنی خیلی حرف میزنما !!!!


آخ دست گذاشتی رو دلم...
اینقدر از کار ناامید شدم دلم نمیخاد ارشد هم بخونم...میگم اون وقت باید حسرت شش سال درس خوندنو بکشم...!
اره اینستا جز اینکه عکس دوستان قدیمی و احوالشونو ببینم هیچ لطفی نداره...
ولی ترکش سخته واسه منی که کلا بیکارم!
ممنون که نظر کامل میذاری😍
کلی حال میکنم میخونم اصا
قلم چی :|
جعبه سازی خیلی خوبه :)
موفق باشی زهرا خانم گل ^_^
ممنون از نظراتتون :)
میسی نسیم جان :)))
۲۱ آذر ۹۵ ، ۱۳:۱۰ سیّد محمّد جعاوله
پست خوبی بود
متشکرم.
خواهش میکنم :/
۲۱ آذر ۹۵ ، ۱۳:۱۹ دچــ ــــار
به نظرم زیاد سخت نگیرد واسه انتخاب کار :) برید
ان شاالله هرچی خیره:)نه خیر ازنگاه من و توآ..نه هرچی خدا خواست:)اون بدبرا بندش نمیخواد:)
اینو مطمعنم که خدا بد نمیخاد ولی برام مهمه همه تلاشمو کرده باشم
نه اینکه بشینم به امید اینکه از آسمون برام کار بیفته پایین
ان شالله که درست میشه :) موفق باشی :)
ممنون
سلامت باشی
۲۱ آذر ۹۵ ، ۱۸:۳۰ بای پولار
بی خیال اون قسمت از مغز. که مطمئن خود درس خوندن رو هم به امر ایشون انجام دادید و دادیم. پس کجاست الان که این وضع بی کاری رو ببینه.
برید دنبال دلتون و کاری رو کنید که ازش لذت می برید. گور بابای حرف مردم...
یکم شجاعت میخاد...
و اینکه اینجوری واقعا بقیه استعداد های آدم به فنا نمیره؟
۲۱ آذر ۹۵ ، ۲۱:۳۱ بای پولار
استعدادی که در راستای علاقه نباشه محکوم به فناست و البته بالعکس.
جمله ی جالبی بود!
من علاقه ای دارم که در راستای استعدادم نیست...
ممنون ازین جمله خوب
۲۲ آذر ۹۵ ، ۱۳:۳۱ خانومِ حدیث ^_^
هرچیزی ک فک میکنی بیشتر دوسش داری انتخاب کن ان شاء الله موفق باشی  :))
+رشتت چیه؟
ممنون از نظرتون :) ان شاالله
مهندسی پزشکی(بیومکانیک)
اندیشه مکن به کارها در ، بسیار
کاندیشه بسیار ، بپیچانَد کار
کاری که به رویت آید ، آسان بگذار
ور نتوانی به کاردانان بسپار!
خیلی جالب بود شعر!
از خودتونه؟!
اندیشه نکردن بسیار بهترین کار بود فعلا...!
۲۳ آذر ۹۵ ، ۰۳:۱۴ جودی آبوت
اگه رشته ی درسیت رو دوست داری بنظر من ادامه بده
من ولی با علاقه وارد رشته تحصیلیم نشدم
همیشه تو بچگیم،رویاهام در درس خوندن خلاصه میشد،و مطمینم یه روزی به اون چیزی که تو ذهنمه و اون چیزی که منو از خودم راضی میکنه خواهم رسید.ولی تو شرایط الانم واقعا احتیاجم رو به کار احساس میکنم !
تو هم میتونی درکنار تحصیل ،کار کنی
ولی بازم امیدت به خدا باشه،ان شاالله بهترین کار در بهترین شرایط برات محقق بشه :)
به قول یکی از دوستام گرچه رشته تحصیلیمو دوس دارم ولی در راستای استعدادم نیست متاسفانه و به خاطر همین نمیخوام ادامه بدم...یا نمیتونم ادامه بدم. این یکم کار رو مشکل میکنه :(
ولی کار به قول شما یه نیازه واقعا...
قلم چی رفتی ی ندا به من بده یکم سواستفاده کنم ازت بعنوان پشتیبان:D

منم جعبه سازی دووووووس
موفق باشی :-)
خخخخخ! فعلا که نزنگیدن. اگه شیرازی هسی خوبه کمکم کن :/
ممنوووووون :)
وای! قلم چی :||||| پشتیبان؟ :||| خیلی سخته بنظرم! نیست؟ :)
در کل که امیدوارم بهترین ها برات رقم بخوره بانو...ولی کار اون جعبه ها رو خیلی دوس ^_^ هنریه! هرچیزِ هنری هم که خیلی جآن است :))

موفق باشی ^_^
اوهوم...بنظر خودمم سخت میاد...ولی راهی هست برای رسیدن به خواسته های بعدی ان شاالله
بلی کار هنری عشق می باشد :)
شماهم موفق باشی عزییییزم :)

موفق و پیروز باشید
ممنون و متشکر :)
۲۹ آذر ۹۵ ، ۲۲:۳۶ حامد عبدالهی
کار پیدا کردن سخته. خیلی سخت!
اگه پارتی بازی و آشنا بازی نباشه، کار خیلی زود گیر میاد
آره فقط پارتی بازی و آشنا...
که نداریم فعلا متاسفانه...
۰۴ دی ۹۵ ، ۲۳:۵۶ פـریـر ...
آره خب درسته :))

منووووون ^_^
^__^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی