روزگار دو مهندس

دست نوشته هایی از روزگار یک زوج مهندس

روزگار دو مهندس

دست نوشته هایی از روزگار یک زوج مهندس

وبلاگ "روزگار دو مهندس" دربردارنده خاطرات و نظرات یک دختر و پسر مهندس است...

تفکیک جنسیتی
آخرین حرف هـا
ریز مکالمات
  • ۷ شهریور ۰۰، ۱۹:۱۷ - نباتِ خدا
    😂😂😂
راویان
نشان‌واره
روزگار دو مهندس
👩‍

یه کار خیر!

جمعه, ۲۳ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۴۵ ب.ظ

یک سال و نیمه با آقوی مهندس تلاااش کردیم سبب یک کار خیر بشیم اما هی نمیشد!

یبار پسر نبود

یبار دختر نبود

یبار دختر بود، خسته بود

یبار پسر بود، آقوی همسر نتشو چک نکرد و منم اس ندادم و به نت اکتفا کردم، پسر رفت!

یبار دختر بود، پسر مرخصی ندادن

خلااااصه! اینقد بود و نبود شد که دیگه برای خودمم معین شده بود اینا اصلا قسمت هم نیستن!

تااینکه این تعطیلات آخر هفته و عذای حسینی که معمولا همه ی مردم به شهر و دیارشون برمیگردن پیش اومد و یهو به دلم افتاد از همسر بپرسم دوست هست یا نه؟! که بود و دوست منم بود و قرار گذاشتیم!

حالا فردای روز عاشورا!(ولی خب کار خیر بود و حرمت شکنی وسط نبود)

کللی نقشه و آرتیست بازی که دختر نفهمه جریان چیه و پسر فقط ببینه اگه پسندید وارد مراحل بعدی بشیم!!

البته اینجانب نقش به سزایی در خراب کردن نا خواسته ی نقشه مون داشتم :(

به این صورت که شب شد و جایی که نشسته بودیم تا پسر بیاد همون لحظه یه بچه اومد بلندمون کرد و ما مجبور شدیم یه جای پشت به نور با خاستگار مواجه شیم -__-

اصلا از نظر ما به این دلیل قدیما خاستگاریا شب بوده که نور کم باشه و نقص ها کمتر دیده بشه! (قال حاج خانوم زهرا: دی)

بعد طی خرابکاری های بنده که هنووووز عذاب وجدانشو دارم پسر خوب ندید!

 اگه خوب دیده بود که قطعا میپسندید!

اصلا ما ده هزاااار بار گفتیم والا بلا به قیافه نیست!!!!!

قیافه واسه دوماه اول نهایتا یه سال جذابیت داره بعدش سیرت آدمه که هروقت به طرفت نگاه کنی فقط و فقط سیرتشو میبینی! حالا زیباترین هم باشه اما بد خلق و بدطینت بعد از یه مدت که هیجانات فروکش کرد، زیبایی هییچ لطفی نداره! و بلعکسش با یه دل پاک میشه زیبا ترین زیبا رویان بود!

خلاصه کار خیرمون با شکست مواجه شد :(

منم هنوز در افسردگی پس از شکست به سر میبرم :(

عذاب وجدانمم قلمبه شده :(

و دلم هم تنگگگگگگگگگگگگه. کی این دوریا تموم میشه خدای خوب من؟ من که گفتم غلط کردم. قول میدم قدر لحظه لحظه ی پیش هم بودمونو بدونم!قول...

و خدایا شکرت!



موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۳
️ نوشته شده توسط زهرا

نظرات  (۱۶)

دلمم تنگگگگگگگگگگگ:)
:'(
:(((((
تو خوب حال منو می فهمی 
۲۳ مهر ۹۵ ، ۲۳:۵۹ علیرضا امیدیان نسب
هعیییبییی خداکنه بهم برسین و باهم باشین تا همیشه
ممنون دوست عزیز
توکل بر خدا
((((-:چه بی تاب
الهی ننه خودت نسبیت بشه بچشی این بی تابی هاروهم!
منم یه زمانی برام قابل درک نبود :)
غصه نخور حتما خیرتی توش بوده :(
خودمم دلم به همین خوشه فعلا
ممنون
سلام
درود بر شما
چرا اینقدر سخت میگیرید.کاری نداره که ..یه دختر رو نشون یه سر دادن
ضمنا خیلیا میگن قیافه برای سال اوله و سیرت مهمه و این حرفها..ولی مطمئن باشید تا آخر عمر بهونه قیافه باقی خواهد موند..پس بذاریعلف به دهن بزی خوش بیاد
موفق باشید
سلام
ممنون از نظرتون
منم موافق دهن و بزی هستم البته
نمیدونم چرا واسه ما اینقدر سخت و عملیاتی بود واقعا!!
۲۴ مهر ۹۵ ، ۱۷:۲۹ یا فاطمة الزهراء
دقیقا همینه صیرت مهمه نه صورت
بعله!
دقیقا
۲۴ مهر ۹۵ ، ۱۷:۳۱ یا فاطمة الزهراء
سیرت :/ نمیدونم چرا یهو سوادم ته کشید :))
خخخخ!
مهم مفهووومه!
۲۴ مهر ۹۵ ، ۲۲:۴۲ جودی آبوت
ای جانم...حتما قسمت نبوده،همین قسمتی که کلی کلنجار رفتم تا بفهممش!!

اون عزای حسینی رو چون با ذال نوشای اولش غذای حسینی خوندم،بعد دیدم عه چی شد،یه بارگه نگا کردم شد عزا😁
خخخخگتاثیرات افسردگی پس از شکست بود
غلط املایی داشتم :/
بله خیلی عجیبه این قسمت!
۲۴ مهر ۹۵ ، ۲۲:۴۴ جودی آبوت
منم که تو تاریکی دارم مینویسم اشتباه تایپی دارم😂😁
خخخخ!
توروخدا اسم تاریکی نیارید جلو من ://
۲۵ مهر ۹۵ ، ۲۲:۵۰ حامد عبدالهی
به هر تلاشتون رو کردین
در این جور جاها دیگه بقیه با خداست ...
حس کردم همه تلاشمو نکردم..
ینی خوب تلاش نکردم
هرچی خدا بخواد
۲۶ مهر ۹۵ ، ۰۰:۳۲ جودی آبوت
میترسی؟؟
نهههه
یاد اشتباهم میفتم که باعث شد تو تاریکی با خاستگار مواجه شیم :(
خخخخخخخ
هوا روشن بود؛ به سرکار زنگ زدم پاشید که بریم(که بیان و رفیق ما، رفیق همسر رو ببینه)؛ میفرمایند ما تااازه همدیگه رو دیدیم؛ برید بعد نماز بیاید!!!
اصلا یادش نبود که واسه چی رفتن اونجا!
ولی خب اینا همش باید رخ میداد که هم رفیق من، رفیق شما رو نپسنده؛ و هم شما فک کنید چون تاریک بوده، نپسندیده!

جمله ی آخری دل گرمی خوبی بود...
امیدورام هردوشون با قسمت خودشون خوشبخت شن ان شاالله
اشکال نداره یه بار دیگه
فک نکنم دیگه بشه برا این مورد ما
سلام
شرمنده چند وقتی نبودم...
مثل همیشه عالی.موفق باشید.
واسه اون پسره هم متاسفم که قیافه انقد براش مهم بود
سلام
خوب که برگشتید!
ممنون
هم چنین شما....!

۲۹ مهر ۹۵ ، ۱۳:۲۳ منتظر اتفاقات خوب
ان شاالله اونا جفت خودشونو پیدا میکنن شماهم دوری هاتو به زودی تموم میشه.
برای خودتون و همه زوج هایی که مشابه شرایط شمارو دارن دعا کنید.
بله 
ان شاالله!
چشم اگر خدا قبول کنه
بقیه هم دعا کنن
کلا همه همو دعا کنیم :)
تا باشه از این کارهای خوب خوب...
اما ادم باید دقت کنه...
بله تا باشه ازین کارا :)
من خیلی بی دقتمممم :((

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی