روزگار دو مهندس

دست نوشته هایی از روزگار یک زوج مهندس

روزگار دو مهندس

دست نوشته هایی از روزگار یک زوج مهندس

وبلاگ "روزگار دو مهندس" دربردارنده خاطرات و نظرات یک دختر و پسر مهندس است...

تفکیک جنسیتی
آخرین حرف هـا
ریز مکالمات
  • ۷ شهریور ۰۰، ۱۹:۱۷ - نباتِ خدا
    😂😂😂
راویان
نشان‌واره
روزگار دو مهندس
👨‍

آقایون یه همتی بگمارند!

يكشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۵۴ ق.ظ

معضلی شده!

سر برج که میشه، علاوه بر اینکه باید نگاه کنی که چقد اومده تو حسابت، باید تقویم هم ورق بزنی که احیانا روز خاصی رو از یاد نبری! O_O

روز زن، روز دختر، روز تولد، سالگرد ازدواج، سالگرد عقد، سالگرد خطبه، سالگرد نامزدی، سالگرد خواستگاری، سالگرد آزمایش خون، سالگرد چشم تو چشم افتادن، سالگرد تالاپ تلوپ قلب و غیــــره!

هدیه چی بخریم

و وای بحال مردی که یکی از این تاریخ ها رو؛ و فقط یکی از این تاریخ ها رو فراموش کنه! اونجاس که باید گفت فاتحـــــــــه!

ولی خب الحمد من المنه(!)، خانوم ما بسیار قانع هست و با یه شاخه گل هم راضی هست. ولی خب، نه خودِ من به این راضیم و نه اطرافیااااان!!!

و دردسر تازه اینجا شروع میشه! که چی بخرم؟!!

بارها شده که چندین ساعت خیابونا رو گز کردم و دست خالی برگشتم. آخه هِی همین اطرافیان و همسر گرام ما، زدن زیر بغل ما که فلانی سلیقه‌ داره و... . و همین موضوع باعث شده که برای خرید دچار وسواس زیادی بشم. فکــــری شده خودش!

پ ن ها:

- عاجزانه سوال میپرسم: شما برای همسرتون چی میخرید و دوست دارید براتون خریده بشه؟!

- اون راضی نشدن اطرافیان رو کجای دلم بذارم؟!

- و اما بعد: آقایون یه همتی بگمارند!!

نظرتون چیه «منیست» رو علیه فمینیست راه بندازیم؟! این همه مناسبت رو بانوانِ Queenما به نام خودشون ثبت کردند! ولی مردان فلک‌زدهِ Servantایرانی، تنها یک روز از 365 روز را، متعلق‌اند؛ و آن هم به بهای یک جفت جوراب نانو و یا یک کُلمَنِ گیاهیِ نخی!    ما هم، مناسبت! :D

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۳۱
️ نوشته شده توسط امین

بانوان Queen

تبعیض جنسیتی

هدیه چی بخریم

نظرات  (۱۶)

۳۱ مرداد ۹۵ ، ۰۹:۱۴ علیرضا امیدیان نسب
با اینش موافقم ما چیمون از خانوم ها کم تره که نباید روزی به ناممون باشه اینجوری که نمیشه من سر این موضوع هستم
بله! بله! آورین!
به نظر من راضى نشدن اطرافیان رو به کفش چپتون بگیرین! والا! مگه اونا قراره هدیه بدن یا بگیرن که میخوان راضى نشن؟ همین که خانومتون خوشحال بشه کافیه! و عالیه!
به نظر من اگه دچار وسواس شدین یه چیز ساده بگیرین که احتمال این که نشه ازش استفاده کرد کمتر بشه! مثلا بعضیا از چیزاى گل گلى خوششون نمیاد، بعضیا از چیزاى منجق دار و ...
ولى چیز ساده رو تقریبا همه میپسندن
یه شال ساده یا یه کیف کوچولو یا یه دستبند فانتزى معمولا هدیه هاى ارزون و قشنگین واسه مناسبتاى کوچولو! 
خیلیم رو این که چى بخرین حساس نشین، آدما هدیه اى که از کسى که دوسش دارن میگیرن همیشه براشون ارزشمنده، حتى همون یه شاخه گل، و حتى اگه به روتون نیاره
راجبه کفش چپ؛ دوس دارم ولی خب بعضی اوقات... .
ولی ممنون؛ از نظراتتون استفاده میکنم!
ولی ماشاء الله به جان خانم ها . تقویم ماهیانه را خوردند و لحظه لحظه و زمانهای خاص اون رو بیاد میارند.
واقعاااااااا!!! :)
:/
کدوم مناسبت؟؟؟
تاریخ قمری تولدم یادتون رفت در ضمن ;)
همونجور که ژنیک گفت: "آدما هدیه ای که از کسی که دوستش دارن میگیرن همیشه براشون ارزشمنده، حتی یه شاخه گل که واس بنده خیلیییییه :))))

بله از توی گوشی اعلام میکنن که "تاریخ قمری تولد" هم باید به لیست مناسبات اضافه شود!
بنده عذرخواهم 😩
:)))
کاملا درسته
:D:D:D:D
اطرافیان همیشه اظهارفضل دارن شما اگه میخوایدخوشبخت باشید همیشه باید کلا بیخیال حرف مردم شید:)
من همین که یادش بمونه خوشحالم میکنه شاخه گلم دوست دارم..اما من خودم اینجوریم دوستامم پرسیدم مثه خودمن..انقد که خرید یه چیزه فانتزی بامزه حتی کوچیک خوشحالمون میکنه خرید کیف و کفش nتومنی خوشحال نمیکنه..
بله ممنون
و تشکر از نظرتون.
۳۱ مرداد ۹۵ ، ۱۳:۰۷ آقاگل ‌‌‌‌
بنده مخافق هستم با طرح سروانتس طورت :)
.
در مورد بقیه پست هم که ما مجردا رو چه به نظر دادن؟

سروانتس طورت؟!!!!  o_O
کی هـــه؟!!
دنیا تضمینی نداره... یهویی همین فردا میبینید قاطی مرغا شدید!
۳۱ مرداد ۹۵ ، ۱۳:۴۴ مریم بانو ...
من موافقم در حق آقایون ظلم شده 

داداش منکه کادوی روز پسرو هم گرفت ب زور خخخ
باید یه روزی برا اقایون اضافه شه خانوما یکم دست ب  پس انداز شن 
الان دخترا کله امو میکنن خخخخخ 

احسنت...
یکی از روشن‌فکرترین بانوان!
((: همسر نداریم والا
ایشالا به زودی صاحبش شید...
۳۱ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۳۷ •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
خخخخ منیست علیه فمینیست ؟؟؟؟ خخ عالیه واقعا ... 
تلاشتونو بکنین حتما ....  اما بعید میدونم به جایی برسید ... 
بله! حتما تلاشمونو میکنیم! :D
من همسرندارم..............................................
ایشالا خدا قسمتتون کنه... الساعه!
۳۱ مرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۹ یا فاطمة الزهراء
برای کادو بستگی به مناسبتش داره که چی باشه و وضعیت مالی چطوری باشه
و اینکه همون روز مرد بسه دیگه :دی
بله ممنون :)
نه خیر اصلا! :(
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۰۷:۳۶ رادیو بلاگی ها
سلام
سوژه شدین :)))
به ما سربزنید و.امیدواریم خوشتون بیاد :)
سوژه باحالی بود! مستفیذ شدیم! متوچکر...!
از همین الان که اول راهه کلا اطافیانو بیخیال بشید که اصلا مهم نیس خوششون بیاد یا بدشون
بزارید اطرافیانتونم همینجوری عادت کنن که فرداها متوقع تر نشن
چشم... بکار میبرم...
۱۰ شهریور ۹۵ ، ۲۲:۰۵ ژله پرتقالی
وای چقد اینجا جالبه
خیلی جالبه که یه زوج اینجارو مینویسن
شاد و خوشبخت باشین
سلام
خاطرات تون همیشه جالب و خوندنیه.

از نظر من هرطور صلاح میدونی انجام بده،شما که واس اطرافیان زندگی نمیکنی.
سلام
ممنون از لطفتون! چشم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی