روزگار دو مهندس

دست نوشته هایی از روزگار یک زوج مهندس

روزگار دو مهندس

دست نوشته هایی از روزگار یک زوج مهندس

وبلاگ "روزگار دو مهندس" دربردارنده خاطرات و نظرات یک دختر و پسر مهندس است...

تفکیک جنسیتی
آخرین حرف هـا
ریز مکالمات
  • ۷ شهریور ۰۰، ۱۹:۱۷ - نباتِ خدا
    😂😂😂
راویان
نشان‌واره
روزگار دو مهندس
👩‍

خاطره طوری

يكشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۰۱ ب.ظ
بچه که بودیم حدودا 3 ساله با خانواده آقوی مهندس اینا راهی مشهد شدیم. 
بعد ازونجایی که ما بچه کوچیکیه بودیم یه جایی درست کرده بودن بزرگترا ته ماشین واسه من که بخوابم.
یه پتوی بچگونه هم داشت آقوی مهندس اونو انداخته بودن اونجا واسه بنده.
حالا منم یه بچه ی بد آروم و گریه ای!
بنده خدا مامانم با هزار زحمت منو خواب میکرد بعد تا میخواست منو بخوابونه سر جام آقوی مهندس، بله همین آقوی مهندس خودمون میرفت میخوابید سرجای بنده و چهار دست و پاشو باز میکرد جوری که از پتو بزنه بیرون و جای من نشه :))
اصا محبت بینمون موج میزد!

.

.
.
هفته ی پیش امام رضا (ع) واسه بار پنجم دونفره طلبیدن..
یادم افتاد به این خاطره :)
دعاگوی همگی بودم
انشا االله روزی خودتون باشد :)
گفتم یکم جو وبلاگ رو شاد کنیم :)
ازین پس سوتی هامونم انتشار خواهد یافت!
فقط آقوی مهندس توجه داشته باشن قبلا با بنده هماهنگ کنین کدوم سوتی رو منتشر می کنین تا درصورت لزوم تهدیدات ضروری صورت بگیرد باتچکر :))))


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۷
️ نوشته شده توسط زهرا

نظرات  (۱۱)

^________^
ای جان الان همون آقوی که بهت جا نمیداد شد آقوی همسر؟
:))))))))))))
ویییییییییییییییی با آرزوی خوشبختی شدید
مشهد...
:)
:)))
بعله!
البته این تنها گوشه ای شیطنت های کودکی جناب همسر هست ;)
ممنون و آرزوی خوشبختی متقابل دارم :))))) 

بح بح وبتون چه اسم آدما درشت نشون میده حض کردم اصن:دی
^________^
اصا احترام به حقوق نظر گذاران مهم ترین اصل وبلاگ ما است :))))
هی نظر بدارید هی حض کنید :دی
۱۷ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۴۵ علیرضا امیدیان نسب
سلام سلام 
منتظر مطالبتون بودم
خیلی جالب بود از بچگی باهم باشین خخخخخخخ
بیشتر بنویسین
برای ماهم دعا کنین
۱۷ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۴۶ علیرضا امیدیان نسب
سلام سلام 
منتظر مطالبتون بودم
خیلی جالب بود از بچگی باهم باشین خخخخخخخ
بیشتر بنویسین
برای ماهم دعا کنین
سلام
ببخشید خیلی دیر شد :(
سعی میکنیم بیشتر بنویسیم ان شاالله :)
چشم..محتاجیم بدعاااااا :))))))
یه بزرگی میگه که چپکی‌کنندگان خاطرات، هرگز نیاسود!!!
اولا که پتو و جا، مال خودم بود 🙅
بعدشم خب دوس نداشتم یه نامحرم کنارم بخوابه! 😜
خوبه خداروشکر شاهد عادل زیاد هست!!
پتو آره ولی جا مال من بوده !!!!
بعدشم جا یک نفره بوده 😜
۱۸ مرداد ۹۵ ، ۰۱:۰۵ ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
الهییییی
ایشالله خوشبخت شید
مچکر :))
شما نیز
۱۸ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۲۶ یا فاطمة الزهراء
ای جانم :))) 
خوشبخت باشین ان شا لله 
زیارت تون قبول
ممنووووونم!
ان شاالله روزی شما
چه باحاااال
ان شالله به برکت امام رضا همیشه ی همیشه خوشبخت بشین
ممنون ماه تی تی جون...
هم چنین شما :)
۱۹ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۱۲ •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
ایشالله همیشه کنار هم باشین ... :) 

دنبال شدین 
ممنوووووووون :)
شما نیز :)))
منتظر سوتی هاتون هستیم خخخخخ
حتماااااا
۲۱ مرداد ۹۵ ، ۱۰:۴۵ کارشناس پارت
زهرا درود
مطلب خاطره طوری شمارو مطالعه کردم بسیار مفید بود. 
من کارشناس فروش یه شرکت تبلیغاتی در زمینه چاپ هستم اگر روزی به ما نیاز داشتین خوشحال میشم کمکتون کنم www.partchap.com

ممنون.
حتما :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی