روزگار دو مهندس

دست نوشته هایی از روزگار یک زوج مهندس

روزگار دو مهندس

دست نوشته هایی از روزگار یک زوج مهندس

وبلاگ "روزگار دو مهندس" دربردارنده خاطرات و نظرات یک دختر و پسر مهندس است...

تفکیک جنسیتی
آخرین حرف هـا
ریز مکالمات
  • ۷ شهریور ۰۰، ۱۹:۱۷ - نباتِ خدا
    😂😂😂
راویان
نشان‌واره
روزگار دو مهندس
👨‍

بِل‌گردی یا وِل‌گردی؟!

پنجشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۱۳ ب.ظ

یکی از عادتای خوب خانوادگی ما، کوهنوردی صبح‌های جمعه هست. هر صبح جمعه بعد از اذان صبح راه میفتیم و به یکی از کوه های اطراف شهر میریم و بعد از صرف صبحونه حدود ساعت 9-10 برمیگردیم.

اما هفته قبل، گروه تصمیم گرفتند که یک صعود داشته باشند؛ به قله بِل، بلندترین کوه استان فارس.

اولش خوشحال شدم و استقبال کردم. اما یهو یادم اومد که همسرِ عزیزتر از جان، قراره آخر هفته و پس از مدت‌ها، قدم بر چشم ما گذارند!

قیافه من اون لحظه ترکیبی از این اموکیشن ها بود: 😯😩😕😌😍

خلاصه هرچقد هم تلاش کردم با لابی‌گری و مذاکره، تاریخ صعود رو عوض کنم، نشد که نشد!

و بل‌گردی آخر هفته من تبدیل شد به ول‌گردی دونفره توی شهر! البته «وِل» از نوع مثبتش و صرفا برای ردیف شدن قافیه!

از همون لحظه که خانومی پاشو به ولایت ما گذاشت، سوار موتور شدیم و شروع کردیم به گشت و گذار توی هوای کاملا دونفره این روزای شهرمون! و البته به صرف یک فلافلِ سلفیِ خوشمزه!

و کللی این یکی دو روز شاد و شنگول بودیم... حیف که خیلی خیلی کوتاه بود!

پ ن: لذت موتورسواری دونفره رو توی دوران نامزدی از دست ندین! 😉

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۰

نظرات  (۱۰)

۲۰ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۱۸ شکوه شب وروز
سلام
خدانصیب کنه این هوای دونفره رو  اونم باموتور
خخخخخخخخخخخخخ
خوب شد نرفتید کوه

ایشالا خدا نصیب همه جوونا بکنه!
آره واقعا... خیلی خوب شد!
۲۰ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۲۰ دچــ ــــار
از دست دادیم رفت ...:)
چیووو؟
موتور سواریو؟ ؛-)
۲۰ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۴۲ سیّد محمّد جعاوله
موفق و شاد باشید
ممنون
تشکر
و شما دوست عزیز
۲۰ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۵۱ علی رحمانی پور
به خوبی و خوشی
خوش باشید
ممنون... همچنین شمای دوست
۲۰ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۳۳ یا فاطمة الزهراء
وای موتور عشقه
ان شا الله خوشبخت شین
خیلیم عشقه 😍
ممنون
وشماهم دوست عزیز
:D
موتور ایز مای سِکِند عشق 😍
ایشالا آخر هفته دیگه...😆
ولی واقها فک نمیکردم اینقد دلت میخاست بری کوه 😢
خیلی حیف شد😌
واقها سکند؟! تا الان فک میکردم اولِ مشترکیم!!! 😕
متن زیبایی بود تشکر
ممنون از شما :)

؛)))))))))
اون قسمت موتور رو حتما از دست نمیدیم
ان شاالله :)))))))
قبول دارم که گشت و گذار دو تایى تو شهر خیلى میچسبه ها، ولى خب میشد دو تایى برین کوه! بیشتر خوش میگذره که ^.^
(امین:)هعی...
دست رو دلم نذارید...!!! 😑
(زهرا:) ینی چییی آقا امین؟؟؟؟ خب کسی خانوم همراه گروه نبود اگرنه من نفر اول بودم که میرفتم کوه 😎
۲۵ خرداد ۹۵ ، ۱۹:۵۲ (ک) (شباهنگ)
 گشت وگذار دوران نامزدی بهترین دوران زندگی
  من بود ..ولی حیف که زود تموم شد..
ایشالا روزی همه بشه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی