روزگار دو مهندس

دست نوشته هایی از روزگار یک زوج مهندس

روزگار دو مهندس

دست نوشته هایی از روزگار یک زوج مهندس

وبلاگ "روزگار دو مهندس" دربردارنده خاطرات و نظرات یک دختر و پسر مهندس است...

تفکیک جنسیتی
آخرین حرف هـا
ریز مکالمات
  • ۷ شهریور ۰۰، ۱۹:۱۷ - نباتِ خدا
    😂😂😂
راویان
نشان‌واره
روزگار دو مهندس
👨‍

سلام آندروید!

پنجشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۴، ۰۸:۲۶ ب.ظ

یه هفته ای هس که قروباغه‌مو قورت دادم و بعد از مدتها شروع کردم به برنامه نویسی موبایل در آندروید! 😊

متأسفانه توی دانشگاه هیچ کدوم از اساتید ما رو به این سمت سوق ندادن...

خودمون هم که حسابی سرمون شلوغ بود و فرصتشو نکردیم حتی به این موضوع فکر کنیم!

ولی خب هرچند دیر، بالاخره شروع کردم و همین الان دوره مقدماتی آموزشش رو تموم کردم.

دنبال یه ایده بودم که بتونم باهاش اولین پروژه‌مو آغاز کنم؛ اما چیز خاصی مدنظرم نبود؛

تا اینکه امروز از خانوم نظر خواستم و بلافاصله یه ایده عالی داد!! 😍

چه ایده ای؟ بماند.... 😉

بعدا برید توی «بازار» دانلودش کنید!!!!
احتمالا این بشه اولین پروژه کاری مشترک زوج مهندس!!! (البته قسمت مهندسیش مال منه ها! 😜)

سلام اندروید

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۳
️ نوشته شده توسط امین

اندروید

برنامه نویسی

نظرات  (۲)

پست ربا ها به بهشت نمی روند!
من میخواستم اینو بذارم خب... :(

در ضمن همه همینجا شاهد باشن قرارمون 50_50 بوده!بعله...!
حساب حسابه، حتی اگه آقای همسر در دل ما جا داشته باشند... ؛-)
دوره‌شه دیگه!
دست نجنبونی رو هوا میزنن!
از کدوم قرار حرف میزنی عزیزم؟! 😎
اینجوریه؟!
حالا که اینطور شد، دیتاهاشم خودت جور کن عزیزم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی