روزگار دو مهندس

دست نوشته هایی از روزگار یک زوج مهندس

روزگار دو مهندس

دست نوشته هایی از روزگار یک زوج مهندس

وبلاگ "روزگار دو مهندس" دربردارنده خاطرات و نظرات یک دختر و پسر مهندس است...

تفکیک جنسیتی
آخرین حرف هـا
ریز مکالمات
  • ۷ شهریور ۰۰، ۱۹:۱۷ - نباتِ خدا
    😂😂😂
راویان
نشان‌واره
روزگار دو مهندس
👩‍

رهایی :)

يكشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۲۱ ب.ظ

هیییییییییییچ چیز در دنیا به اندازه لحظات بعد از کنکور لذت بخش نیست!

لامصب انگار از زندون آزاد شده باشی!گرچه تا قبلشم همه کارایی که خواستم کردم و اصلا و ابدا محدودیت ایجاد نکردم مثل کنکور کارشناسی اما همین فکرش آدمو میکشههههههههه!

از این بعد وبلاگ مرتبا آپ خواهد شد :)))

و در راستای معرفی آن هم کوشیده خواهد شد!

قطعا اگر آدرسشو تو تله گرامم بزنم کللللی مخاطب خواهیم داشت اما بدلیل حضور آشناها ازین کار امتناع میکنم و ترجیح میدم زندگی خصوصی وبلاگیمون حفظ بشه تا بشه حرفای یواشکی رو گفت :)

+خداجووووووووون شکرت بابت هممممه چی

++علی الخصوص گذر کنکور...

+++کاش آخرین کنکورم باشه...

++++همسری ادامه مطلب میپسنده اما من پست بلند، آخه حس میکنم ممکنه مخاطبای بیحالی مث خودم باشن که حال باز کردن ادامه مطلب رو نداشته باشن!نظر شوما چیههههه؟؟؟؟؟؟

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۹
️ نوشته شده توسط زهرا

نظرات  (۲)

۲۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۹:۴۷ استاد وبلاگنویسی
بنظر من پست بابد کوتاه باشه! ;)
:(((
ممنون که صادقانه گفتید..!
۲۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۰:۰۳ الهه ولی نژاد
قبول دارم....
:)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی