روزگار دو مهندس

دست نوشته هایی از روزگار یک زوج مهندس

روزگار دو مهندس

دست نوشته هایی از روزگار یک زوج مهندس

وبلاگ "روزگار دو مهندس" دربردارنده خاطرات و نظرات یک دختر و پسر مهندس است...

تفکیک جنسیتی
آخرین حرف هـا
ریز مکالمات
  • ۷ شهریور ۰۰، ۱۹:۱۷ - نباتِ خدا
    😂😂😂
راویان
نشان‌واره
روزگار دو مهندس
👩‍

نونوا

چهارشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۸، ۰۸:۲۶ ق.ظ

برا شماهم پیش اومده برید نونوایی بگید 5 تومن نون میخوام، بعد وقتی اون داره نون ها رو میشماره و کارت خوانو میذاره جلوتون تا کارت بکشید، ازش بپرسید چقدر میشه؟

 

من این جور مواقع به روی طرف نمیارم و اگه بیارم هم حتما میخندم و میگم برا همه پیش میاد، منم ازین سوتی ها میدم و ...

 

ولی نونوا هیچ کدوم ازین کارا رو نکرد

 

بلکه یه نگاه عاقل اندر سفیه بهم کرد و وقتی دید من هنوزم تو باغ نیستم با کله ی کج پرسید مگه نمیگی پنج تومن؟!

 

اون لحظه رو برای هیچکدومتون آرزو نمیکنم!

 

وقتی هول شدم و گفتم واای ببخشیید حواسم نبود

 

اونم کله شو تکون داد خیلی جدی و به نشونه ناامیدی و نون رو گذاشت جلوم :)

 

 

+من سوتی زیااااااد میدم به خصوص ازین سوتی های لفظی و حواس پرتی طور! ولی این یکی داغ داغ تازه از تنور درومده، خیلیم برشته بود :)

++سوتی دادن رو خیلی هم دوست دارم و خودم بیشتر از همه به سوتی هام میخندم :/

+++سوتی هامونو باهم شریک شیم :))

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۲۳
️ نوشته شده توسط زهرا

نظرات  (۸)

۲۳ مرداد ۹۸ ، ۱۳:۴۷ بهارنارنج :)

خب اینکه طبیعیه،نون که قرار نیست قسمتش رند همون پنج تومن شه،من بودم همونطور نگاش میکردم

پیشنهاد خوبیه
دفعه بعد امتحانش میکنم!

منم سوتی خیلی میدم ولی این مدلیشو تا حالا ندیده بودم!

مرسی از روحیه ای که دادی!  :/


ولی جدی برا خودمم این یکی عجیب بود !
۲۴ مرداد ۹۸ ، ۰۰:۱۰ گندم فراهانی

وای زهرا من جدیدا اینطور شدم ، حسش خیلی بده ، ذهنم همیشه خسته س انگاری 

یه لحظه گمون کردم دارم از دست میرم :((

لغت کم میاره ذهنم ،زبونم قفل میشه 

چرا اینجوری شدیم زهراییی  :((   ؟؟؟ دوسشندارم 

 

آخییی
اشکال نداره پیش میاد
تو یه دوره هایی از زندگی که مغز آدم درگیر تر باشه بیشتر پیش میاد
بهش بخند :)
اصلنم مهم نیست :))

۲۵ مرداد ۹۸ ، ۱۹:۴۰ منتظر اتفاقات خوب (حورا)

راحت باش منم سوتی زیاد میدم. و از قضا دوستام هم سوتی زیاد میدن. بعد میشینیم برای هم تعریف میکنیم و کلی میخندیم:-)

مرسی از روحیه ای که دادی :)))

:)

:))
۰۲ شهریور ۹۸ ، ۱۵:۱۹ פـریـر بانو

اینکه سوتی بدی و با طرف مقابل بخندین و اینا اوکیه. ولی اینکه اون نگاه عاقل‌اندر سفیه و اینا بندازه آدم میفته می‌میره. :))

آخرین باری که سوتی دادم جلوی استادم بود. یه فعل رو دوبار اشتباه گفتم و استادم هم استاد تاریخ زبان فارسی بود. قشنگ به‌روم هم آورد و خندیدیم دوتایی! :| :))

 

درستش اینه که سوتی‌های هم رو نگیریم یا یه‌رفتاری نشون ندیم که طرفی که سوتی داد حالش بد شه. چون واسه همه پیش میاد دیگه. :دی

دقیقااا :)))

باشد که همه پند گیرند ! :دی

(((((((((((: خدایی باید به عنوان تنبیه تا خونتون نون داغارو میگرفتی تو دستتو میدویدی.

:دی خیلی باحال بود.

خخخخخخ
اگه بخوام بخاطر سوتی هام خودمو اینجوری تنبیه کنم باید کل روز بدوم !

وای وای منم سوتی زیاد میدم ولی هرموقع یادم میوفته دوس دارم بشینم زار زار گریه کنم یا کله مو بکوبم به دیوار !!! 😐😂 سوتی های من بیشتر نابود کننده هستن تا خنده دار !!! 😂

خخخخخ
بخندین بهش و بدونین برا همه پیش میاد ؛)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی