روزگار دو مهندس

دست نوشته هایی از روزگار یک زوج مهندس

روزگار دو مهندس

دست نوشته هایی از روزگار یک زوج مهندس

وبلاگ "روزگار دو مهندس" دربردارنده خاطرات و نظرات یک دختر و پسر مهندس است...

تفکیک جنسیتی
آخرین حرف هـا
ریز مکالمات
  • ۷ شهریور ۰۰، ۱۹:۱۷ - نباتِ خدا
    😂😂😂
راویان
نشان‌واره
روزگار دو مهندس

موضوع

يكشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۲۶ ب.ظ

1. سلام به دوستان جان!

میشه چندتا موضوع پیشنهاد کنید برای نوشتن؟!

آِیا شماهم مثل من مشکل موضوع دارید؟!
نوشتن کاریه که به شدت بهم آرامش میده، اما اغلب انقدر کلافه میشم از انتخاب موضوع، اینقدر مینویسم و پاک میکنم که بی خیال میشم و بدتر بی حوصله!

 

 

2. هفته پیش حدود هفت ساعت با همسر همکار بودیم! همکار افتخاری... تجربه اش بی نهایت لذت بخش بود! یه روز کامل بعدش درباره اش حرف میزدیم و حرف هامون انگار تمومی نداشت!

هرچند محل کارمون جدا بود و من هرازگاهی که جابجا میشدم همسر رو دید میزدم و در دل ذوق مرگ میشدم، :دی

و لحظه شماری میکنم برای هفت ساعت بعدی ماه آینده ان شا االله :)

نوشتم که ماندگار شود این خاطره خوب مشترک :)

 

3. ده هیچ جلو افتادما همسرجان، دست بجنبون :)

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۰۳
️ نوشته شده توسط زهرا

نظرات  (۱۳)

چه جالب! دیدم مطالبتونو جدا کردید از نوشته های آقای مهندس

البته از اولش جدا بود
گاهی من جلو میفتم گاهی ایشون ولی اغلب من :دی

همکاری با همسر واقعا شیرین و در نوع خودش جالبه.

 

اوهوم
من شنیده بودم خوب نیست و این حرفا
البته شاید اگه همیشگی و هرروزه باشه جالب نباشه! و مسائل خونه و کار باهم قاطی پاتی بشه
۰۳ شهریور ۹۸ ، ۲۱:۳۴ گندم فراهانی

چه خوبه ک کنار هم بودید 

 

من امروز تو محل کارم اتفاقی افتاد، بی نهایت احساس تنهایی و بی دفاعی کردم کاش همسر من هم بود کنارم :(((

همسر نداشته ام ایضا خاکبرسرت که نیستی :))))))

خخخخخ
کلی خندوندیم

آره خیلی خوبه تو محل کار یکی هوای آدم رو داشته باشه مثل برادر یا همسر :)
۰۳ شهریور ۹۸ ، ۲۱:۴۲ بهارنارنج :)

:)منم همینطور شدم

اگه به ایده ای رسیدی ممنون میشم شیر کنی :)
۰۴ شهریور ۹۸ ، ۱۶:۲۴ ماهی کوچولوی قرمز

آخی چه جیگر 😊

 

کامنت گندم خیلی بامزه اس😂

پس چرا هیچکی موضوع پیشنهاد نمی دهد؟!

آره خیلی بامزه بود خخخخ

سلام

در مورد اتفاقات روز یا هفته میتونید بنویسید، از برخورد با آدم ها، و بازخوردی که ازشون میگیرید. اینها سوژه های خوبی برای نوشتن هست.

روز و روزگارتون خوش باد و لبخند بر لب هاتون جاری...

سلام
ممنون از پیشنهادهای جالبتنون!
عالی بود
۳۰ آذر ۹۸ ، ۰۱:۲۰ تبلیغات رایگان تکرو

مطلب جالبی بود

۱۸ اسفند ۹۸ ، ۰۸:۱۲ زندگی برتر

سلام وقتتون بخیر
می خواستم بپرسم با وبلاگ من تبادل لینک می کنید؟؟

عالی بود مرسی از پستتون

ترجمه داروسازی

خواهش میشه:)
به عنوان مترجم پیجتونو دوست داشتمموفق باشید.
۱۸ خرداد ۰۰ ، ۰۲:۰۱ طراحی لوگو

سلام

ممنون از وبلاگ خوبتون

عالیییییییییی

سلام
ممنون از نظر لطفتون
:))

وبلاگتون حرف نداره

مچکرم :)

نظر لطف شماست

واقعا وبلاگ قشنگ و مفیدی دارید

خیلی استفاده کردیم

ممنون از نظر لطفتون :)
۱۷ شهریور ۰۰ ، ۱۱:۲۷ کلینیک لاغری پردیس ساری

وبلاگ بی نظیری دارید

سپاسگزارم :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی