روزگار دو مهندس

دست نوشته هایی از روزگار یک زوج مهندس

روزگار دو مهندس

دست نوشته هایی از روزگار یک زوج مهندس

وبلاگ "روزگار دو مهندس" دربردارنده خاطرات و نظرات یک دختر و پسر مهندس است...

تفکیک جنسیتی
آخرین حرف هـا
ریز مکالمات
  • ۷ شهریور ۰۰، ۱۹:۱۷ - نباتِ خدا
    😂😂😂
راویان
نشان‌واره
روزگار دو مهندس
👨‍

همسر و برکت

يكشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۳۹ ق.ظ

اولین روزهای نامزدی من مصادف شده بود با یکی از سنگین‌ترین پروژه هایی که تا به اون‌روز متقبل شده بودم و بجای مأنوس شدن با همسر، با کدهای .Net وَر میرفتم!

ازونجایی که من و خانومم از هم دور بودیم و دانشجو؛ تقریبا ماهانه یا دوماهانه همدیگه رو می‌دیدیم. و نکته جالب ماجرا این بود که هر موقع همسرِ گرامِ ما نیت می‌کرد که بیاد یه مدتی مهمون ما باشه، یه پروژه ای سروکله‌ش پیدا میشه و از قضا، مشتری هم بسیار عجله داره!

و آخرین موردش هم همین الان هس که بعد از مدتها، خانوم اومده پیش ما و همین حالاتر، دو پروژه فوری‌فوتی به من خورده!

وقتی این دو-سه سال رو مرور میکنم، می‌بینم هرموقع که خانومم به طرفِ من اومده، با خودش پروژه یا بعبارتِ بهتری «برکت» هم آورده.

و وقتی ایشون نیست، خشکسالی هست و بیکاری و pes !!!

این از اون مواردی هست که انسان اگه بهش ایمان داشته باشه، با اندکی تلاش، به عینه تأثیرشو توی زندگی می‌بینه...

امام صادق علیه السلام می فرمایند که «بیشترین خیر در زن هاست» (روزی، یکی از خیرهاست و فرزند صالح، زندگی سالم و... از دیگر برکات ازدواج)

و همینطور خداوند توی قرآن: «مردان و زنان بی‌همسر خود را همسر دهید، همچنین غلامان و کنیزان صالح و درستکارتان را اگر فقیر و تنگدست باشند، خداوند از فضل خود آنان را بی‌نیاز می‌سازد خداوند گشایش‌دهنده و آگاه است. »


پ ن: إن شاالله تمام دخترها و پسرهای جوون هرچی زودتر مزدوج بشن و خوشبخت.

پ ن: لطفا سخت نگیرید!

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۱
️ نوشته شده توسط امین

برکات ازواج

رزق و روزی

فواید ازدواج

نظرات  (۱۸)

خدا همیشه برای هم نگهتون داره:)وبه امید عشق روزافزونتون
ممنون...
۲۱ شهریور ۹۵ ، ۱۴:۲۹ علیرضا امیدیان نسب
این حرفتون خیلی درسته اما به هرکسی بگی پیامبر این حرفارو گفتن میگن زمونه فرق کرده
متأسفانه بله؛ خیلیا به این قضیه ایمان ندارن...
خدا برا همدیگه حفطتون کنه 

و انشالله زندگیتون پر برکت باشه 



ممنونم... به همچنین
انشاالله
ان شا الله سالیان سال،در کنار هم خوشبخت و سعادتمند زندگی کنید 🌹

آمین :)
ممنون
اووو چه جالب واقعا 
همه هم میگن خیر و برکت داره ولی باورش واسم سخته 
نمیدونم فک کنم باید لمس کنم

بله... اگه با توکل قدم به جلو بردارید، واقعا اثرشو لمس میکنید...
۲۲ شهریور ۹۵ ، ۰۰:۰۶ د‌ل‌باخته ..
خوشبخت باشید و بمانید ان شاءلله
زندگی تان پر از برکت و نور
تشکر از لطفتون
ان شالله زندگیتون همیشه پر از برکت باشه
ممنویم...
((: زندگیتون پراز عشق برکت
تشکر و زندگی شما هم...
چشم :| چووون شما گفتین دیگه حرفتونو زمین نمیندازیم
سخت نمیگیریم :|
ما باید بگیم ینی این حرفو؟

خوشبخت باشین :))))
خخخخخ
بله؛ شما هم باید بگید! چون خیلی از پسرا و البته دخترا میگن: اول، کار و درآمد و...!
همین دیشب یکی میگفت من بچه دوست دارم اما خب از کجا بیارم که بچه‌م بخوره! درحالیکه این آیه صریح قرآن هست که میگه روزی بچه رو ما میدیم نه شما!
 پس از سپری کردن چندین خواستگاری هنوز نتونستم از یک سری مسائل به ظار سطحی و پیش پا افتاده بگذرم و به قول معروف سخت نگیرم ولی مثل قبل سخت نمیگیرم
به ما که دختر به راه دور نمیدن :|
ایشالا هرچی زودتر به مرادتون برسید!
 پس از سپری کردن چندین خواستگاری هنوز نتونستم از یک سری مسائل به ظار سطحی و پیش پا افتاده بگذرم و به قول معروف سخت نگیرم ولی مثل قبل سخت نمیگیرم
به ما که دختر به راه دور نمیدن :|
بله کاش همه مثل شما فکر میکردن
(^^)
۲۶ شهریور ۹۵ ، ۱۷:۳۳ یا فاطمة الزهراء
خیلی خوب بود این پست یه جور آرامش داشت توش
ما سخت نمی گیریم ولی مورد درستی هم نمیاد و این گونه است که فعلا مزدوج نشده ایم :دی
ایشالا مورد درست هم بزودی زود نصیبتون بشه...
خوشبخت باشید.
دنبال شدید.




ممنونیم...
تشکر!
قال امام صادق علیه السلام :

أَکثَرُ الخَیرِ فِى النِّساءِ؛

بیشترین خیر و برکت در زنان است.

قال رسول اکرم صلى الله علیه و آله :

اَلمَرأَةُ الصّالِحَةُ أَحَدُ الکاسِبَینِ؛

زن شایسته یکى از دو عامل پیشرفت خانواده است.
احسنت...
۲۸ شهریور ۹۵ ، ۱۰:۵۰ مهدی اسماعیل زاده
شما هم pes خخخخخخ
ما هم آره! ;)
سلام.خوبید شما؟یه جوان 30ساله هستم چندین سال قصد دارم ازدواج کنم ولی بخاطر مشکلات مالی نمی توانم  ازدواج کنم اگر امکانش هست به من کمک مالی کنید تا ازدواج کنم ممنون.شماره تماس 09033052928.
شماره عابربانک ملی(6037997213792667 )قربانی هستم.متشکرم.الله وکیلی اگر ناچار نبودم این پیام نمیدادم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی