روزگار دو مهندس

دست نوشته هایی از روزگار یک زوج مهندس

روزگار دو مهندس

دست نوشته هایی از روزگار یک زوج مهندس

وبلاگ "روزگار دو مهندس" دربردارنده خاطرات و نظرات یک دختر و پسر مهندس است...

تفکیک جنسیتی
آخرین حرف هـا
ریز مکالمات
  • ۷ شهریور ۰۰، ۱۹:۱۷ - نباتِ خدا
    😂😂😂
راویان
نشان‌واره
روزگار دو مهندس
👩‍

همسایه

يكشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۴۷ ق.ظ
همسایه طبقه پایینمون تمرین آواز داشت، بجز اونجاهایی که تمرن حنجره میکرد و هاهاها، هاهااهاهااهاهااه میخوند، و اونجایی که خواجه امیری میخوند و نمیشد داد زد دوباره دوباره! باهاش کنار اومده بودم :) هرچند دوسال آخر دبیرستانم بود و من کارشناسیم تموم کردم ولی بنده خدا خواننده نشد!

بعد یروز هفت صبح مامانش اومد دم خونمون که من بیماری اعصاب دارم و ال و بل و یه صداهای وحشتناکی از تو خونتون میاد جیر جیر های بلند و دارم دیونه میشم و این حرفا! که فهمیدیم صدای کشیده شدن صندلی کف آشپزخونه موقع صبحونه خوردن رو میگه :))

همسایه های طبقه پایین شهرستانمونم دوتا برادر و یه خواهر بودن که خودشون گروه کنسرت داشتن و دوتا گیتار میزدن یکی میخوند و ما بهره میبردیم :)) حیف زیاد فرصت نشد ازشون بهره ببریم:دی

اومدیم این یکی خونه، همسایه طبقه پایینمون دوتا پسربچه داره، اولی یه ضبط صوت داره که با صدای وحشتناک بلند آهنگ های گوش خراش میذاره و دومی هم تو کار طبل زدن هست و در بی موقع ترین زمان ها تمرین طبل زنیش رو انجام میده. اول دبستان هست و استادش گفته تا یه سال دیگه استاد میشه :))) حیف چند روز پیش ازینجا رفتن اگرنه وقتی استاد میشد باید از ما و اعصاب و حوصلمون برای رسیدنش به هدف تشکر میکرد!


همسایه های جدید هنووووووووز آوازی از خودشون بیرون ندادن ببینم هنرشون چه جوریاست :)))
موافقین ۱۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۰۴
️ نوشته شده توسط زهرا

نظرات  (۱۵)

۰۴ تیر ۹۶ ، ۱۱:۵۰ نیما نوری نژاد
وبلاگ فوق العاده ای دارینموضوع وبلاک منم حمایت از تولید ملی از منظر علم مدیریت بازاریابیهلطفا یه سر به من بزنیدخوشحال میشم تبادل لینک کنیم
۰۴ تیر ۹۶ ، ۱۳:۲۷ هاژ محمود
سلام

یااین اوصاف قاعدتا شماها هم باید خواننده یا نوازنده می شدید!  :دی
سلام
فک کنم من خیلی بی استعداد بودم :دی
این یعنی کائنات دارن بت میگن برو موسیقی یاد بگیر
خخخخ
این که عمرا!
من صبرت رو تحسین میکنم واقعا:))
یاعلی
سپاس !
دی
یا علی!
۰۴ تیر ۹۶ ، ۱۶:۳۱ جودی آبوت
به به ، چه همسایه های هنرمندی نصیبتون میشه!
همسایه ی ما فقط موسیقی با صدای بلند گوش میده!
فک کن سر نماز ظهر و عصرم داشتم سعی میکردم ب اهنگی ک پخش میشد فکر نکنم و نمازم به فنا نره😂😂😂
😂😂😂
عجببب
پس همه جا ازین همسایه ها یافت میشن!
۰۴ تیر ۹۶ ، ۱۸:۰۰ ماهی کوچولو
ان شاء اللّه یا خیلی هنرمند باشن و لذت ببرید یا خیلی با فرهنگ و ساکت
مثل منم نباشن که خانوم همسایه رو سحر خیز کردم :)) 
:دی
خداروشکر خیلی بافرهنگ و ساکت هستن :)))
۰۴ تیر ۹۶ ، ۲۱:۴۷ بهارنارنج :)
:))))خخ ماهم داریم ولی خیلی باحال میخونن دوست میدارم:دی
روبه روی پنجره اتاق من اپارتمانه برای همین هرشب حوصلم سر گوش بدم با موضوعات مختلف پیدا میشه بحث:دی
خخخخخ
اینم یجور سرگرمیه!
امیدارم ازین همسایه جون سالم بدر ببرین
بله واقعا
تشکرر
وای من ی بار همسایه صدای ضبطش رف بالا پی ام دادم تو گروه ساختمون که همسایه داری کنید.ی همچین چیزی. کلا صداش قطع شد.

چ حوصله ای دارین ماشالا خخ
خخخخخ
ما ازی گروها نداریم :/
۰۵ تیر ۹۶ ، ۲۲:۲۲ حصار آسمان
همسایه ها به گردن هم حق دارن خب
اونا هم به کنسرت رایگان دعوتتون کردن

عیدتون مبارک
بله البته!
اینم یجور تفکر مثبت هس :)
۰۹ تیر ۹۶ ، ۱۸:۵۲ سیّد محمّد جعاوله
سلام
عیدتون مبارک.
سلام
سپاس!
۲۲ تیر ۹۶ ، ۱۵:۳۷ ماهی کوچولو
میگم خیلی ریز اشاره کردی من بی فرهنگم :))))

+ کجـــــآیی؟
😄😄😄
۲۵ تیر ۹۶ ، ۱۵:۲۴ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
خوش بگذره^_^
مرسی عالی بود
اگر میشه مطلب های جدید سایتو برای من ایمیل کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی