روزگار دو مهندس

دست نوشته هایی از روزگار یک زوج مهندس

روزگار دو مهندس

دست نوشته هایی از روزگار یک زوج مهندس

وبلاگ "روزگار دو مهندس" دربردارنده خاطرات و نظرات یک دختر و پسر مهندس است...

تفکیک جنسیتی
آخرین حرف هـا
ریز مکالمات
  • ۷ شهریور ۰۰، ۱۹:۱۷ - نباتِ خدا
    😂😂😂
راویان
نشان‌واره
روزگار دو مهندس
👨‍

در باب مهمان دیشب دورهمی!

يكشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۱۱ ب.ظ

برنامه دورهمی دیشب یه بنده خدایی رو به عنوان بازیگر دعوت کرده بود که ما اولین بار بود اسمشو میشنیدیم!

به جرأت میتونم بگم که اولین بار بود که با شخصیتی مواجه میشدم که انقدر از «خودش» گفت! منم منم هایی که در ابتدا فکر میکردم که فقط برای من عجیبه؛ اما بعد برنامه، متوجه شدم که تقریبا همه بیننده ها از این موضوع شگفت زده شده اند!

جملات رو ببینید:

- بهم میگن یه فیلم بازی کردی چقد خودتو میگیری!

- سی سال دارم[به قول مهران مدیری 31 D:] اما 23-24 میخوره باشم!

- خیلی زیاد دلرحم، خیلی دلسوز و خیلی مهربون هستم!

- غذاهایی مثه قرمه‌سبزی، قیمه و کلا «غذاهای ایرانی» دوس ندارم!

- آدمی که با من ازدواج میکنه خییییلی خوشبخته!

من مثل کسایی که اینجا میشینن و میگن خواستگار نداریم[اشاره به نرگس محمدی بیچاره] نیستم و خیلی زیاد خواستگار دارم و این مهمترین عاملیه که تاحالا ازدواج نکردم!

مهران مدیری: پس اون عزیزمون چی؟! [اشاره به دوست‌پسرش که چندین دقیقه قبل اشاره کرده بود!]
- ازدواج مثه این میمونه که زندگیتو با تـبــر نصف کنی!!

- من «خیلی باهوشم» کسی که علوم سیاسی با معدل 19/46 خونده! [البته دانشگاه آزاد D:]

مهران مدیری(پس از شنیدن تعاریف خارق‌العاده خانم بازیگر): بذارین راحتتون کنم: یکی از خصوصیات اسفندیا اینه که خیلی فروتن اند!!! D:

- و خانم بازیگر از رو نمیره و میگه: کاملا درسته! من اگه بخام از خودم تعریف کنم سقف اینجا میاد پایین!!!

- پیج اینستام خیلی خوبه؛ [فالوورهام]خیلی دوستداشتنی اند!

- مردم خیلی راحت بازیگرا رو قضاوت نکنن؛ کار ما خیلی سخته!!

- کار بازیگری بعد از کار توی معدن سختترین شغل دنیاست!!!

مدیری: کی گفته اینو؟!

- خیلیا میگن! تو کتابا نوشته!!!

مدیری:

ما 10 صبح میریم سر صحنه، غش غش میخندیم و شیرینی میخوریم، یه سکانس بازی میکنیم، باز غش غش میخندیم و آش میخوریم و ... بعدم میریم خونه!!! راننده اتوبوس، تاکسی، نانوا، کاگر، معلم و... اونا چی اند پس؟! اونا نهایتش بگیرن 1/5 میلیون؛ بعد ما سر برج 500 میلیون میگیریم و میگیم کارمون سخته! کجا کار ما سخته؟؟!!! ما خیلی حال میکنیم! بدونیــــد!!!  [تشویق شدید حضار!]

و...


بعد از برنامه کنجکاو شدم که این بنده‌خدا کی بود و توی کدوم فیلم بازی کرده بوده تاحالا و... !!!

با کللی اینور و اونور رفتن پیج اینستاشو پیدا کردم دیدم بعععله! ملت همیشه‌درصحنه، همچین پیج این خانم بازیگر رو به توپ بستن که فک کنم رکورد درج کامنت در ثانیه شکسته شد! [حدود سی هزار کامنت که حداقل 29500تاش توهین و تمسخر و نقد بود]

به فکر حرفی افتادم که ایشون خودش توی برنامه مطرح کرد: ما رو قضاوت نکنید!

اما چطور شد که پیجی که تا یک ساعت قبل از برنامه دورهمی، خوب و دوستداشتنی بود(!)، الان شده محفل انواع و اقسام فحش و ناسزا و توهین و تمسخر و...؟!

بخشی از این ماجرا مطمئنا به فرهنگ ما برمیگرده؛ اما بنظرم مهمترین عامل این قضیه خود این خانم مثلا بازیگر هست. آدما هرجور رفتار و صحبت کنند، مطمئنا بازخوردش رو به مثابه همون خواهند دید و شنید! مشکلی که اکثر سلبریتی های مملکت ما باهاش مواجه هستند و هیچکس جز خودشون مسبب این مشکل نیست!

مطمئنا این خانم هم اگه میخاد بازیگر بشه(!) و به جمع سلبریتی ها بپیونده؛ «باید» رفتار و گفتارش رو اصلاح کنه و گرنه این اول ماجراست...

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۷
️ نوشته شده توسط امین

دورهمی

سلبریتی

نظرات  (۱۳)

حالا اسمش چی بود؟(ما شبکه نسیم نداریم)
وووو یه جوری گفته اسفندیا فروتنن انگار مثلا بهمنی بوده:)))
اره واقعا خیلی چیزها بازخورد خود عمل ماست و اصولا کسی که مشهور میشه باید روی رفتارش دقیق تر باشه:)
ممنونم 
یاعلی
خخخخ! بهمنی ها جدا فروتنن ولی!

بدلیل اینکه زبون روزه بیش ازین غیبت نکنیم بذارید اسمشو نگیم ;)

۰۷ خرداد ۹۶ ، ۲۲:۳۲ خانومِ حدیث :)
ای بابا پس ما اسفندیا رفتیم زیر سوال و بی خبریم  D:
بلی بلی!
چه جوووووورم!
یه چیزیو راست گفت ولی! اونم سنش بود!
با توجه به صحبتاش بیشتر از نوجوون 15-16 ساله بهش نمیخورد...
:))))
(از طرف خودم به خودم!)

اصولا اینقد همسر پست نمیذارن که ما از سر شوق زدگی همه کامتاشونم پاسخ میدیم :دی
سلام

لایک ب کامنت خانم زهرا 
:دی
سلام

تشکر!
اوه:/چقدربد:)به سن  ربطی نداره. به قول یه بتده خدایی یه سری آدما فقط منتظرن یکی دهن به دهنشون بزاره یه بگه اح احوالت! سیاست حرف زدن چیزخوبیه..بعضیا ندارن..اما بدترین حالتش اینه طرف فکرمیکنه خیلی حالیشه وسکوت نمیکنه
دقیقاااا!
یعنی دقیقا همین بود!
یا خدا:/
زهرا کجایی بیا بگو اسم ندید بدید چیه😅
غیبت میشه جون خودم!
 
اصرار نفرمایید =)
در فروتنی بهمنی ها شک داشتید مگه؟ توبه در ماه رمضان بیشتر پذیرفته میشود:))))
باشه نگید خودم رفتم از تو نت در اوردم:))
اتفاقا از لحاظ بازیگری دوسش دارم ولی از لحاظ فروتنی زده پوکونده:)))
یاعلی
خخخخ! نه خیر!
منم خیلی خوش حال شدم وقتی وارد شد، اگرچه تالافیلمی ازش ندیده بودم ولی بعد :/
واقعا اصلا نمیخواست از خودش تعریف کنه هاااا :////////////////
فقط یه ذره دیگه پیش میرفت و برنامه تموم نمیشد تی وی رو از پنجره پرت میکردم بیرون ://////////
خوبه یکی دیده برنامه رو 😅😅😅
من قیافه ام شکل علامت سوال شده بود!! 
مگه میشه اینقدر از خود راضی بود؟ اصلن حالیش نبود مدیری دستش انداخته:))). با اون مغز کوچولوش ادعای ریاست جمهوری هم داشت!
عکس العمل مدیری که عالی بود!
۰۹ خرداد ۹۶ ، ۱۶:۱۷ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
منم این برنامه رو دیدم! راستش یه سری حرف ها و اداهاش یه جورایی بچه گانه بود!! و من سعی کردم فکر کنم داره شوخی میکنه!
منم اول کار همین سعی رو داشتم :دی
تحلیل و تحقیقتون عالی.
خوب شد بیشتر ازین از خودش تعریف نکرد وگرنه ما بی دور همی میشدیم
آره دیگه باید سقف دورهمی رو از نو میساختن... ;)

وبلاگ جالب و مطالب آموزنده ای دارید از وبلاگتان استفاده کردم مطالبتان هم جذاب و گیرا بود. اگر تمایل به تبادل لینک دارید اطلاع دهید.

سلام 
اوه چه تحلیلی اما از ایشون مغرور تر خانم آزاده صمدی هستند ، چقدر هم ایشون پیج فیک دارند 

سلام!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی