روزگار دو مهندس

دست نوشته هایی از روزگار یک زوج مهندس

روزگار دو مهندس

دست نوشته هایی از روزگار یک زوج مهندس

وبلاگ "روزگار دو مهندس" دربردارنده خاطرات و نظرات یک دختر و پسر مهندس است...

تفکیک جنسیتی
آخرین حرف هـا
ریز مکالمات
  • ۷ شهریور ۰۰، ۱۹:۱۷ - نباتِ خدا
    😂😂😂
راویان
نشان‌واره
روزگار دو مهندس
👨‍

روزهای انتخاباتی من!

چهارشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۶:۵۴ ق.ظ

ساعت 6:40 صبح هس. خیلی خوابم میاد. اما باید سریع یه متن آماده کنم. متنی که قول داده بودم که آخر شب بنویسم؛ اما وقتی دیشب ساعت 11 اومدم، دیدم هرچی ریکوئست میدم، مغزم ریپلای نمیده!!

الان حدودا دو هفته ای میشه که بصورت سه شیفت ینی از حدود 6-7 صبح تا 11-12 شب مشغولم...

و خیلی از مواقع نمیدونسم بین کار، گشنگی و خواب کدومشو باید انتخاب کنم :(

و طنز ماجرا اینجاس که آخر شب ها که دارم از فرط خستگی میمیرم، وقتی به رخت خواب میرم، از فرط فکر، خوابم نمیبره...

همه اینا رو گفتم که به اینجا برسم که:
خانومی! ممنون که این روزا صبوری میکنی!

باقی برای بعد...

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۷
️ نوشته شده توسط امین

انتخابات

صبوری

نظرات  (۱۰)

۲۷ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۷:۱۶ سیّد محمّد جعاوله
ممنون.
:)
خسته نباشید،به امید انتخاب روحانی..
سلامت باشید
به امید خداحافظی با روحانی !!
خسته نباشی مرد
۲۷ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۴:۰۴ خانومِ حدیث :)
ان شاء الله با جشن پیروزی حساااابی خستگی از تنتون در بره  :))))
ان شاالله :)))))
پیروز و موفق باشین ان شاءالله
سپاس بانو
۲۷ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۱:۰۷ خانم الفــــ
خداقوت.ان شاءالله خبر رای اوردن اقای رئیسی رو همینجا بخونیم از شما :)
ان شاالله 💪👍💪👍
خداقوت
تشکر فراوان
خسته نباشید 
سلام خوبی؟😇

میشه بیای و وب تازه تاسیس من رو دنبال کنی لططططططططططططططفا😭🙏

مرسی زود بیا😇❤️️

عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی