روزگار دو مهندس

دست نوشته هایی از روزگار یک زوج مهندس

روزگار دو مهندس

دست نوشته هایی از روزگار یک زوج مهندس

وبلاگ "روزگار دو مهندس" دربردارنده خاطرات و نظرات یک دختر و پسر مهندس است...

تفکیک جنسیتی
آخرین حرف هـا
ریز مکالمات
  • ۷ شهریور ۰۰، ۱۹:۱۷ - نباتِ خدا
    😂😂😂
راویان
نشان‌واره
روزگار دو مهندس
👩‍

بااااش تا صبح دولتت بدمد...!

يكشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۱۵ ب.ظ
شنیدید میگن توبه گرگ مرگه؟
دقیقا بامنه :/
.
.
.
بعد ازون توبه نصوح (درست نوشتم؟) که در ایام غم بار نگارش پایان نامه در سال گذشته کردم و گفتم اگه من اسم ارشدخوندن اوردم تا سر حد مرگ بزنینم، مجددا دووم نیاوردم و ارشدوزارت بهداشت اسم نوشتم :)
.
.
.
هنوزم به امتحان، کلاس، استاد زبون نفهم، و پایان_نامه (استیکر سبز) که فک میکنم قیافم میره توهم ولی خب بهتر از بیکاریه! حالا اگه دری به تخته خورد و قبول شدم یه فکری میکنم دیگه! نه؟!
.
.
.
هفته پیش تا ساعت 12/5 نیمه شب تلفنی دنبال همسر میگشتم، شب قبلش هم تا یازده و نیم، بعد توضیح نمیده و میگه قضیش مفصله تو وبلاگ مینویسم :/
منم خوووووووش خیااااااال، از پست گذاشتن منصرف شدم و تاظهرش هی میپرسیدم پس کی پست میذاری و هی وبلاگ چک میکردم :)))
این جاست که شاعر شعر عنوان رو میخونه :)
.
.
.
الانم بهش گفتم دارم میرم وبلاگ یه پست تخریبی و جنجالی علیه ات بذارم :)))  (دتاثیر انتخابات برمن )
.
.
.
از همین تریبون از مادر عزیزم و دیگر همسرانی که همیشه از کار زیاد شوهرشون ناراحت بودن و مینالیدن و من باهاشون بحث میکرم که چرا نمیذارید به کارش برسه عذر خواهی میکنم و مراتب "غلط کردم" رو به استحضارشون میرسونم :))))


موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۴
️ نوشته شده توسط زهرا

نظرات  (۸)

۲۴ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۳:۲۴ خانومِ حدیث :)
اصلا غر زدن مایه آرامشِ  :دی
دقیقااااااا :)))
سلام :)
و علیکم سلام :)
گرگینه شدی؟:دی
گرگینه چی بید؟
سلام:)هرجا هستین دلتون خوش:)
سلام :)
موتوشکریم
هم چنین شوما
کار تون درسته.باید ادامه بدین
شاعر میگه: ز گهواره تا گور ، دانش بجوی
ان شاالله :)
۲۵ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۵:۰۴ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
خدا بهت صبر بده و سایه شو از سرت کم نکنه!
سپااااس بانو :)
به سرت اومد به غلط کردن افتادی خخخخ
خب آدم دلتنگ میشه:)
خخخخ!
آره. درک نمیکردم اون موقع :))
😄😄😄😄

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی