روزگار دو مهندس

دست نوشته هایی از روزگار یک زوج مهندس

روزگار دو مهندس

دست نوشته هایی از روزگار یک زوج مهندس

وبلاگ "روزگار دو مهندس" دربردارنده خاطرات و نظرات یک دختر و پسر مهندس است...

تفکیک جنسیتی
آخرین حرف هـا
ریز مکالمات
  • ۷ شهریور ۰۰، ۱۹:۱۷ - نباتِ خدا
    😂😂😂
راویان
نشان‌واره
روزگار دو مهندس
👨‍

شب یلدای من!

سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۵، ۰۶:۱۶ ب.ظ

خیلی خیلی خیلی دوس داشتم امشب پیش تو باشم؛ تا هم تو رو شاد کنم و هم خودم! اما دست بر قضا باید برم دانشگاه و برای شادی بقیه تلاش کنم!

ولی بازم خدا رو شکر که مثه پارسال شب یلدا توی پادگان نیستم!

الا ای حال تقدیم به تو...

یلدا مبارک

تو شب یلدای منی

 

امیدوارم این شب یلدا همه پیش کسایی که دوسشون دارید باشید...

 

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۳۰
️ نوشته شده توسط امین

آهنگ شب یلدا

دانلود آهنگ

شب یلدا

نظرات  (۱۰)

۳۰ آذر ۹۵ ، ۱۸:۲۳ دچــ ــــار
شاد بااااشید :)
موتوشکر
آخی ^_^
^_^
۳۰ آذر ۹۵ ، ۱۹:۲۱ علیرضا امیدیان نسب
انشاءالله سال بعد پیش همین:)))
ممنون
:)دلتون شاد
ممنون
همچنین شما!
۳۰ آذر ۹۵ ، ۲۰:۵۴ جودی آبوت
یلدا مبارک 
یلدای شما هم مبارک :)
یلداتون مبارک:))
ایشالا سالای دیگه کنار هم باشین:)
ممنون از شما :)
مثل همیشه سوپرایز،
مثل همیشه ناب و بی نظیر،
به یاد شب یلدای پارسال،
تو توی پادگان و من توی خوابگاه...
امسال، تو توی دانشگاه و من پیش جعبه ها :)
سال بعد،....
.
.
.دوستت دارم برای همیشه، شب یلدای من...
خواهش میکنم عزیزم :)
یلداتون مبارک باشه
ایشالله همیشه کنار هم شاد باشین ❤️
ممنوووون
همچنین شما!
۰۲ دی ۹۵ ، ۰۶:۳۴ گیره 📎📎
بح بح

یلداتون مبارک

یلدای شما هم مبارک!
۰۳ دی ۹۵ ، ۲۱:۴۲ حامد عبدالهی
پساپس یلدای شما هم مبارک

والا من که در طولانی ترین شب سال، طولانی ترین فاصله و گره دار ترین بغض عالم رو داشتم ...
توکل بر خدا...
ایشالا بزودی زود فاصله تون به نقطه برسه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی