روزگار دو مهندس

دست نوشته هایی از روزگار یک زوج مهندس

روزگار دو مهندس

دست نوشته هایی از روزگار یک زوج مهندس

وبلاگ "روزگار دو مهندس" دربردارنده خاطرات و نظرات یک دختر و پسر مهندس است...

تفکیک جنسیتی
آخرین حرف هـا
ریز مکالمات
  • ۷ شهریور ۰۰، ۱۹:۱۷ - نباتِ خدا
    😂😂😂
راویان
نشان‌واره
روزگار دو مهندس
👩‍

معجزه ی شکرگذاری

چهارشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۳۳ ق.ظ

اولین بار که این تاپیک رو صفحه ی اینستای وبلاگ نویس مورد علاقم دیدم، فکر کردم چه بیخود! و چه مسخره!

چند روز روند شکرگذاری رو پیگیری کردم و باوجودی که مثل هر بنی بشری خودم رو نیازمند معجزه میدیم از انجام ش سر باز زدم، چون به نظرم بیشتر خرافه بود تا هرچی!

تااااا اینکه

تاااا اینکه تو دعای عرفه همون سال به معجزه ای که شکرگذاری میکنه پی بردم و تصمیم گرفتن "معجزه شکرگذاری" رو شروع کنم اما فقط بخش هایی که باب میلم بود و به نظرم خرافه نبود انجام میدادم...

بعد از ده روز چنان انرژی و حس خووووب و مثبت درونم جمع شده بود که توی بیست و یکی دو سال که از زندگیم میگذشت بی سابقه بود صبح ها با کلی انرژی و امممیییید از خواب بیدار می شدم و کنار هشت ضلعی خوابگاه، همانطور که ******* و رفت و امد بچه ها و تعویض شیفت کارکنان خوابگاه رو از طبقه ی دوم میدیم، ده تا از نعمت های خدا رو میشمردم و برای هرکدوم پر از حس خوش بختی و شکرگذاری می شدم!

و یادم میفتاد چقققققدررر نعمت داریم که ازشون غافلیم...😔

در آخر این تمرین شما 280 تا نعمتتون رو میشمارین و خداروبه خاطرش شکر میکنید

مشخصا وقتی آدم ببینه این همه نعمت داره حس خوش بختی و انرژی مثبت میاد سراغش و انرژی که در طول روز از دست میده برمیگیرده



بعد از اون روزها چندین بار این کار رو انجام دادم، درست مثل ماشینی میمونم که وقتی بنزینش تموم میشه با انجام این تمرین ها باکش پر میشه و مسافت زیادی رو میره...و هربار که انجام دادم بیشتر و بیشتر بهش ایمان آوردم!

اما هیچ وقت معجزه شو ندیده بودم تا این آخری، وقتی در اوج ناباوری مقالم پذیرفته شد...

بحث این کتاب و این تمرین ها نیست! بحث خود شکرگذاری هست که پیشنهاد میکنم حتما حتما لای روزمرگی هاتون بگونجونین! نه فقط خدایا شکرت گفتن که این کا رو همه تو نمازهامون می کنیم! بلکه تک تک نعمت هاتون، کوچیک و بزرگ رو اسم ببرید و اونوقت از خدا تشکر کنید تا خودتون بفهمید چه نعمت هایی دارید! چه نعمت های در ظاهر کوچیکی که اگه نباشه چه دردسر های مشکلات بزرگی میاد سراغمون

مثلا همین تعداد پلاکت های خون!

کسی بهش فکر نمیکنه مگه اینکه خدای ناکرده به بیماریش دچار بشه یا تو اطرافیانش ببینه!

ان شاالله میخوام از فردا این دوره ی 28 روزه رو شروع کنم

اگه کسی مایل بود اطلاعات بیشتر رو بهش بدم! البته احتمالا خیلی ها ازین معجزه شنیده باشن...چون کتابش هم هست...

من معمولا فقط شکرگذاری و لیست آرزوها و اینجور کارهاش رو انجام میدم...کارهای ساده و بی زحمتش رو 😅 اما خب اثر خودش رو داااره!

لینک فایل پی دیپ اف تمرین های معجزه ی شکرگذاری اینجاست:

http://s9.picofile.com/file/8274344618/SHOKRGOZARIIII.pdf.html

(این تمرین ها از یک کتاب برگرفته شده به همین نام که اسم نویسنده شو نمیدونم! و من از کانال "دست نوشته های یک لیدی متاهل" گرفتم و اینجا گذاشتم که آدرس کانالش هم توی فایل هست :))




موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۹
️ نوشته شده توسط زهرا

نظرات  (۱۳)

هوووم...نمیگم هستم چون گاهی یادم میره ولی سعیمو میکنم:دی
خیلی هم خوووووب 
اگه دوست داشتی آی دی تلگرامتو بفرست تا تمرین هاشو برات بفرستم
۱۹ آبان ۹۵ ، ۱۰:۵۲ مجله ویترینو
موفق
 باشید
خیلی ممنونم :)
۱۹ آبان ۹۵ ، ۱۱:۲۷ علیرضا امیدیان نسب
موفق باشین زهرا خانوم
ممنون و متشکر :)
موفق باشی :)

من خیلی حواسم به پلاکت خونم هس چون تو خانوادمون سرطان ارثیه :ا
ای وای خدانکنه ازین کوچولوهای پردردسر تو بدنمون زیاد داریم😉
شکر یادمون نره😊
شما هردقع یه دعا ب ما آموزش میدین:)
انشاالله همیشه سلامت باشین
خداروشکر :)))
شما هم سلامت باشید ان شاالله
۱۹ آبان ۹۵ ، ۲۰:۵۶ حامد عبدالهی
آره. منم همین حس اومده سراغم
خدا رو شکر خیلی نعمت داریم ولی قدرشون رو نمیدونیم

اوهوم
دقیقا
تلگرام ندارم:دی از داردنیا همین بلاگ و دارم البته مسنجرم دارم از عهد دقیانوس:دی
خخخخخ!
خوش به سعادتت !!
حسابی سرت خلوته پس...
پس لینک فایل وردشو میذارم انتهای مطلب 
۲۱ آبان ۹۵ ، ۱۴:۰۷ خانوم بلوط
سلام وبه خوبی دارین :)

دنبال میشید :)

به وبه منم سر بزنید :)
سلام ممنونم بلوط جان
شما هم دنبال شدید
۲۲ آبان ۹۵ ، ۱۱:۵۰ فیشـ ـنویس
شکر خدایا
شکر 🙏🙌
۲۳ آبان ۹۵ ، ۱۷:۰۴ منتظر اتفاقات خوب
خداروشکر بخاطر حضور تک تک آدمای خوب زندگیمون.
بله منم ی مدت شکر گذاری به این روش رو انجام دادم
اما خب زود میذارم کنار فراموشکارم هستم:))
منم یکم اراده ام ضعیفه ولی وقتی یبار معجزشو ببنید دیگه عادت میشه براتون و عمرا یادتون بره :))
بسیار زیبا
ممنون و متشکر

اره واقعاکتابه عالیه...من دارم میخونمش...
آره عالیه...
حتما تمرین هاشو انجام بده تا معجزه هاشو ببینی😍

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی