روزگار دو مهندس

دست نوشته هایی از روزگار یک زوج مهندس

روزگار دو مهندس

دست نوشته هایی از روزگار یک زوج مهندس

وبلاگ "روزگار دو مهندس" دربردارنده خاطرات و نظرات یک دختر و پسر مهندس است...

تفکیک جنسیتی
آخرین حرف هـا
ریز مکالمات
  • ۷ شهریور ۰۰، ۱۹:۱۷ - نباتِ خدا
    😂😂😂
راویان
نشان‌واره
روزگار دو مهندس
👩‍

خضعبلات یک ذهن آشفته :/

سه شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۵، ۰۶:۳۲ ب.ظ

آغا متوجه شدیم گرفتگی دل یه چیز عمومی شده واس ما

کاری به جمعه و پنج شنبه و غروب و طلوع هم نداله :(

کلا چندروزه دلم شددیییید گرفته

دراین حالات دل گرفتگی که هرازگاهی واسه همه ادما رخ میدهد، یه چیزی هست که حال آدمو جا میاره حتی واسه چند لحظه محدود...انگاری همه مشکلات و کلافگی هات یهو محو میشن و ذهنت روشن میشه و ناخواسته لبخند میاد رولبت!

جدیدا واسه من این حالت زمان دیدن عکس بچه کوچیکای فامیل اتفاق میفته، به طور خاص نهال(یه قل دخترداییم) و محمد پارسا(پسری که من زنموشم :/) اتفاق میفته :))

چند روز پیش داشتم به عکس های نهال و بهار نگاه میکردم و فکر کردم باوجودیکه این دوتا دوقلو هستن چرا من فقط با دیدن نهال اینجور روحیه میگیرم؟! نهال بدون استثنا تو همه ی عکس ها از ته وجودش میخنده :)))

واقعا واسم جالبه دو نفر که حتی از زمان آغاز حیات و درون شکم مادر و تولد و بزرگی باهم هستن چه طور اییین همه روحیشون متفاوت میشه!!!

این همه شخصیتشون متفاوت میشه! همونطور که سر انگشتاشون متفاوته!

بهار نهال الان یک سال و نیمن ولی نهال کاملا برونگراست، ازونایی با دیدنش غم عالم رو دلت باشه، فراموش می کنی! و بهار کاملا حساس و لطیف و تو خودشه(به دختر عمش رفته :دی). این جفت دوقلوهامون کاملا ناهمسانن، ینی فقط معلومه خواهرن و نه چیز دیگه ای! اما پسر خاله ها کاملا هم سان هستن، جوری که بعد از ده سال هنوز من اشتباه میگیرم و حتی بابا مامانشون!!! و از همه جالب تررر حالت خوابیدنشونه که عین هم می خوابن و وقتی یکی غلط زد اون یکی هم بعد یه مدت مث اون میخوابه! و در نود درصد حالاتی که بنده مورد آزمایش قرار دادم شبیه هم خوابیدن ولییییییییییی ولی اوناهم دارای دو شخصیت صد در صد متفاوتن!

آخه اینا که هرجا رفتن باهم بودن هر کلمه ای این شنیده هر چیزی این دیده اونم شنیده و دیده، پس چرا اینقددددر تفاوت واقعا؟!

خدایا پس چه جوری هدایت می کنی بنده هاتو؟؟؟ همیشه فکر میکردم هر آدمی میزان متفاوتی از راه راست رو دیده پس به همون میزان هم هدایت شده! فک میکردم اگه دو نفر شرایط کاملاااااااااا همسانی داشته باشن حتما هردوشون یک راه رو انتخاب می کنن! اما کاملا غلط بود... انشان موجود خیییلی پیچیده تری هست نسبت به چرخ دنده های داخلی که اگه هرکدوم یه وری رفت، اون یکی هم همون وری خواهد رفت!


+تو این نوشته از غرب رسیدم به شرق! اولین باری هس که وقتی" ارسال مطلب جدید" رو زدم نمیدونستم چی قراره بنویسم...ممنون که خضعبلات یک ذهن آشفته رو تحمل کردید:دی


++شما نظرتون چیه؟؟؟


+++بلاخره از همسر جلو افتادم :دییییییی


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۱
️ نوشته شده توسط زهرا

نظرات  (۷)

۱۱ آبان ۹۵ ، ۲۱:۰۱ نویسنده عشق
همسرتو داری دلت چرا گرفته باشه :|
نقشش چیه اون وسط :| همسر بیا رسیدگی کن :|
دیگه روم نمیشه بهش بگم گرفته!!!
و البته همسر نزد ما نیست.. :(
و البته تر یک دقیقه اومد فضای مجازی باز کرد دل رو و رفت :)
:))
:)دله دیگه میگیره
بله
البته هدیه تو خیلی حالم رو جا آورد
دقیقا جواب نیتی بود که کرده بودم :))))
۱۳ آبان ۹۵ ، ۱۳:۴۷ علیرضا امیدیان نسب
عجب من نمیفهمم کدومتون می نویسن
خانوم میاد وبلاگ من یا اقا
رسمی حرف بزنم یا چون اقا هستن راحت باشم راهنماییم کنین لطفا
اما شما تا همسر داری نباید دلت بگیره که
اگه همسرتونو دوس دارین فکر کنین بهش به خنده هاش به خاطره های خوبی که باهاش دارین

سلام
وبلاگ ها رو کلا من(زهرا) دنبال می کنم... :)
مشکل اینجاست که دیگه روم نمیشه به آقا پیام بدم دلم گرفته...بسکه این کارو میکنم!! :/
۱۳ آبان ۹۵ ، ۱۴:۳۲ حامد عبدالهی
خب حالا از کجا پی بردین که یکی ازشون به راه راست هدایت شده و اون یکی به راه کج؟! از روی رفتارای متفاوتشون؟
خب این که نمیشه! و معلوم هم نیست که همه از راه راست به سمت بهشت هدایت بشن! شاید راه راست رو رفت و در پایان کار، رفت توی راه کج! :))
خخخخ!
نه راه راست و چپ رو واسه پسرخاله ها نگفتم..به طور کلی گفتم این همه تفاوت در دو آدم همسان عجیبه چه برسه به آدم های متفاوت و اینکه خانواده و محل تولد و هرچی مربوط ب محیط زندگی تنها دلیل هدایت آدم ها نیست...شایدم خدا خودش انتخاب میکنه آدم هاشو!!
خدمت همه دوستانی که بنده رو خطاب قرار دادند و علاج همسر! ؛
من تا اطلاع ثانوی رفتم توی افق محو شدم... :(
من که گفتم خدمت همه:
اولا: شما در کنار ما نیسی و با چند دقیقه حضور در فضای مجازی دل ما را عقده گشایی می کنی!!
ثانیا: دیگه روم نمیشه بهت پیام بدم "گرفته"یا "تنگه"
ثالثا: همین که هستی خودش یه دنیاست!!!!
بی اغراق
گمونم دلیلش آب و هواست
چون دل منم گرفته و بی حوصله ام
آره ممکنه
کاش این باشه و تموم شه :/
۲۳ آبان ۹۵ ، ۱۷:۰۸ منتظر اتفاقات خوب
عاشق بچه هام:)))
خوب میشه ان شاالله.
ان شاالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی