روزگار دو مهندس

دست نوشته هایی از روزگار یک زوج مهندس

روزگار دو مهندس

دست نوشته هایی از روزگار یک زوج مهندس

وبلاگ "روزگار دو مهندس" دربردارنده خاطرات و نظرات یک دختر و پسر مهندس است...

تفکیک جنسیتی
آخرین حرف هـا
ریز مکالمات
  • ۷ شهریور ۰۰، ۱۹:۱۷ - نباتِ خدا
    😂😂😂
راویان
نشان‌واره
روزگار دو مهندس
👨‍

من جام میخوام!!! 🏆😭

دوشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۰۷ ب.ظ
آخه این حقه؟ انصافه؟ کللی مسابقه پراسترس بدی... کلللی خودتو به هلاکت بندازی... کللی جروبحث سر داوری و نتیجه و...
تا اینکه تیم‌ت قهرمان مسابقات بشه!
و سپس برگزارکنندگان مسابقات بگن جایزه ای برای تیم اول درنظر گرفته نشده!!! و دریغ از یک تبریک خشک و خالی!
البته من توی این قضیه ید طووووووووولایی دارم!
بچه که بودم توی مسابقات فوتبال مسجد شرکت کردیم و اول شدیم... و با وجود اینکه پول داده بودیم، جایزه بهمون ندادن!
بزرگ‌تر که شدم توی مسابقات فوتبال نوجوانان شهرستان هم مقام اول رو کسب کردیم. البته اون بار سرپرستمون رفت و یه جعبه کیک فنجونی آورد توی رختکن... اما جایزه؟ هیییییییچ!!!
و حالام که توی مسابقات فوتبال پرسنل، این وضع پیش اومد...
بعد میگن که چرا جوونای مردم معتاد میشن!
کسی میدونه چجور باید برم معتاد بشم؟! 😕

+ البته بی انصافی نباشه... یادمه یبار هم توی مسابقات شطرنج شهرستان، سوم شدم و مسئولین مدرسه توی صف اول صبح، بهم تبریک گفتن!
... و این بزرگترین جایزه من از مسابقات ورزشی بود! 😀
+ یکی از همکاران خانم در مسابقات والیبال پرسنل که شامل 2 تیم(!) بود و فقط یک بازی برگزار شد، شرکت کرد؛ هفته بعدش یه کارت هدیه تُپُل بهشون دادن!!!
 بعد میگن حق زنان در جامعه ما پایمال میشه!! 😑
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۰
️ نوشته شده توسط امین

نظرات  (۶)

(:عصن اسم مسابقه میاد یادعشقم استقلال میوفتم
(امین): تا قبل از ازدواج، عشق منم بود!!
الان فقط دوسش دارم!
اضافه نویس(زهرا): واقهااااا؟ دیگه جاهزه بر تو واجب شد ای همسر!!!
ازی جام الکیا بگیرم یا جوراب؟؟؟؟
۱۰ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۲۳ علیرضا امیدیان نسب
خخخخخخ
:D
۱۰ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۲۹ سیّد محمّد جعاوله
کلا جالب بود
کلا مرسی:(
۱۰ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۴۶ دچــ ــــار
دیر و زود داره
سوخت سوز نداره
شاید بدن :)
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآمین
ببخشید ولی من به پستتون خندیدم :)

بعضی وقتام اینطوری میشه دیگه
شاید قطره قطره جمع میگردد وانگهی جایزه ای بزرگ شود :)
اشکال نداره... وقتی همسر جان بهم میخنده چه توقعی از بقیه هست؟!!! 😐
خدا از زبون‌تون بشنوه!
خخخخ!
اکشال نداره عشقم.خودم برات جاهزه میخرم...
چرا قبلا نگفتی اینقدر بد شانسی؟؟؟؟
الان با اینترنت دزدی وصلم :D
راس میگی؟! 😍
معایب رو کم کم باید بوروز داد! 😕

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی