روزگار دو مهندس

دست نوشته هایی از روزگار یک زوج مهندس

روزگار دو مهندس

دست نوشته هایی از روزگار یک زوج مهندس

وبلاگ "روزگار دو مهندس" دربردارنده خاطرات و نظرات یک دختر و پسر مهندس است...

تفکیک جنسیتی
آخرین حرف هـا
ریز مکالمات
  • ۷ شهریور ۰۰، ۱۹:۱۷ - نباتِ خدا
    😂😂😂
راویان
نشان‌واره
روزگار دو مهندس
👩‍

وختی حوصله ات سرمیره :)

پنجشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۴، ۰۶:۰۶ ب.ظ

من هنوز استیکر هارو پیدا نکردم...! :\

فعلا دارم با چهارتا خط و پیتی که بلدم بیان احساسات میکنم :(

لطفا یکی راهنمایی کنه :ا

تازه حوصلمم بسی سررفته در دیار غربت...دلم به هم اتاقی خوش بود که اونم آغاشون که اتفاقا هم نام آغامونه داره میاد پیشش (آیکون گریه شدییییییییید)، 

الآن من مانده ام تنهااااااای تنهاااااا...

چرا من نرفتم خونه آیا؟!

البته دراین شرایط دم عید و اینا اصلا و ابدا به صلاح نیست آدم درس و دانشگاه و ول کنه بره خونه...به قول دکتر جمشیدی یه وخت خونه تکونی چیزی...

شما حوصله اتون سر میره چیکار میکنید؟!

من اول یه اس میدم به آقای همسر در این مضمون که "سررفته"، (از اونجایی که من سه چهارم زندگیم حوصلم سر رفته ایشون کاملا با این مضمون آشنا هستند :) )

سپس:

سر زدن به نت،

چک کردن تله گرام و ناامیدی از باز شدن اینستاگرام با نت مورچه ای خوابگاه، 

سر زدن به وبلاگ و تایید یه عااالمه نظر شما عزیزان :))

چک کردن تصاویر فوق تکراری گوشی،

تکرار این سیکل :)

پیشنهاد جدیدی داشته باشید به سیکل فوق اضافه کنم، استقبال می کنم...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۶
️ نوشته شده توسط زهرا

نظرات  (۱)

برو تو این سایت هرچی شکلک خاسی کپی پیست کن:
http://getemoji.com/
متچکر :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی