روزگار دو مهندس

دست نوشته هایی از روزگار یک زوج مهندس

روزگار دو مهندس

دست نوشته هایی از روزگار یک زوج مهندس

وبلاگ "روزگار دو مهندس" دربردارنده خاطرات و نظرات یک دختر و پسر مهندس است...

تفکیک جنسیتی
آخرین حرف هـا
ریز مکالمات
  • ۷ شهریور ۰۰، ۱۹:۱۷ - نباتِ خدا
    😂😂😂
راویان
نشان‌واره
روزگار دو مهندس
👩‍

به مناسبت فارغ السربازی شدن همسر

شنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۶:۳۷ ب.ظ


 همونقدر که سرباز میتونی برای یه پسر سخت باشه، برای همسرش هست

و همونقدر که میتونه براش خاطره انگیز و آموزنده باشه، برای همسرش هست!

.

.

.

بلاخره بعداز یک سال و نیم سربازی همسر تموم شد. اعتراف میکنم اولین بار عشق رو در اون سه روزی که تو آموزشی رفته بودی تلو و هیچ تماسی نداشتیم و حتی مطمعن نبودم رفتی یا نه، توی  راهروهای خوابگاه و توی تماس های بی پاسخ و بوق های اشغال حس کردم...!

و بعدهم توی اون یک ماهی که ندیدمت...


.

 در کمال ناباوری خدا دستم رو توی دستت گذاشت...

.

.

سخت بود و شیرین بود و عجیب، حسی که تجربه کردم

قدم به قدم عاشقت شدم...

و درست وقتی وابسته ات شده بودم سرباز شدی تا من تازه بفهمم عشق چیه؟ صبر چیه؟ وابستگی چیه؟

.

.

و دو تا دفتر خریدیم به اندازه شصت شب تنهاییمون، تنهایی تو در پادگان و تنهایی من در خوابگاه، بی شک کتابی به نظیری اون دو نوشته نخواهد شد...

من همه ی تنهایی و عشق و علاقم رو توی کتاب ریختم

و تو همه مردونگی و دوست داشتنت تو...

.

.

عزیز دلم، خوش حالم این بخش زندگیتو در کنارت بودم و با تو لمسش کردم

بی مویی سرت رو، لباس و درجه رو شونه های پهنت رو، و زحمت هایی که برای دانشجوها کشیدی و باقیات و صالحاتی که ازت جا میذاری و ناراحتی هاتو وقتی حس میکردی نیتت کج شده یا همه تلاشتو نکردی، دیدم. و به بزرگی روح و ایمانت بیش از پیش پی بردم...

.

.

امیدوارم خدایی که جوونه عشقت رو توی دلم کاشت، خدایی که سنگ صبور بی قراری های دلم بود، خدایی که دستمو توی دستت گذاشت، توی این سربالایی آخرِ بهم رسیدن هم یاریمون کنه،

.

.

یاحق

.

.

.

*شصت شب: مربوط به دوماه دوره آموزشی در 01 نزاجا

*باقیات و صالحات: مربوط به خدمت همسر در دانشگاه به عنوان دوره سربازی


موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۲
️ نوشته شده توسط زهرا

نظرات  (۲۱)

سلام
تبریک عرض میکنم🌹
سلام
سپاس گذارم بانو
تبریکککک
:((((((دایی منم میخواد بره سربازی:(((((((
آخی...
ایشالا براشون زوووووود بگذره
۰۲ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۹:۴۴ خانومِ حدیث :)
به به  :)  تبریکات عرض میشود ^_^  ان شاء الله سربالاییاتون هموار شن
ممنوووون
ان شاالله ^__^
تبریـــــک :)
عشقتون هم پایدار :)
تشکر :))))))
^_^
همیشه عاشق بمونین:)
سپااااااس :)
:)
پایدار باشه این عشق
به امید پایداری همه ی عشق ها
۰۳ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۰:۴۱ سید حسین سعادتمند

با سلام و عرض خسته نباشید.

سید حسین سعادتمند هستم نویسنده مجموعه وبلاگ های دانش 360.

یک درخواست دوستانه داشتم اون هم این که:

مجموعه وبلاگ های دانش 360 منبعی معتبر برای تمام موضوعات علمی و فناوری است که کاربران بسیار و مخاطبان  زیادی دارد که روزانه به آن سر می زنند. پس از شما می خواهیم که ضمن سر زدن به مجله دانش 360 مطالب آن را مطالعه کنید و اگر خواستید جزو دوستان ویژه ما باشید لینک وبلاگ ما را در سایت خود قرار دهید. شما با این کار مار را به ادامه راه مصمم تر می کنید.

لینک اول: http://science360.mihanblog.com/

لینک دوم: http://science360.blog.ir/

منتظرتان هستیم.........

 

مبارکه
انشالله به سلامتی
ممنون
سپاس 
سلاکت باشید
سلامممم
تبریک میگم ^^
الان دقت کردم دیدم فعالیت شما توی وبلاگ از آقاتون بیشتره.برادر من یکم دل بده به کار D:
سلااااام :)
ممنون
بله همینطوره ولی ازونجایی که سرهمسر شلوغه اینو بهشون ببخشید... :))

چون شما گفتی این دفعه رو میبخشم :))
ولی تکرار نشه :دی
بله!
چشم...! :)
۰۴ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۱:۱۴ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
به خوشی و سلامتی:)
تشکر :))
تبریک میگم با آرزوی خوشبختی روز افزون :)
متشکریییم :))
تبریک میگم :)
انشالله هر روز بیشتر از قبل عاشق هم باشید و قدر همو بدونید :)
سپاس ! :)))))
منم وحشتناک ترین روزای زندگیم مربوط به روزایی میشن که عزیزترین کسم سرباز بور. وحشتناک بود اما گذشت:) و آدمایی که از پس اون همه دوری بیرون میان هیچوقت نمیتونن مثل قبل سست و شکننده باشن:)
روزای خوبی ارزومندم:)
شدیدا موافقم :)))
همچنین برای تو پوکر عزیز
۰۷ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۲:۰۲ یا فاطمة الزهراء
مبارکه!
امیدوارم دیگه طولانی دور نشین
ممنون!
امیدوارم!
وای  چ شیرین!
همیشه عاشق باشین:)))
عشق الهی نصیب شما باشه عزیزم :)))
سلام
خیلی تبریک میگم
خوشبخت باشید
سلام
سپاس گذارم :))
با سلام 
اگر تمایل به فالو کردن بودین بهم اطلاع بدین با تشکر 
۲۴ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۱:۵۱ سیّد محمّد جعاوله
احسنت
چقدر این پست شیرین و دل نشین بود:) 
یکی از دوستای منم الان نامزدش اموزشیه و بنده ی خدا هر روز حالش بده؛به شدت بهش وابسته شده بود:(
عشقتون مستدام:)
موفق و مانا باشید
یاعلی
ممنوووون :)
حالشو خیلی درک میکنم...اما میگذره ان شاالله...!
سپاس فرشته بانوو :)))
یاعلی
الهی که همیشه عشقتون پر حرارتو الهی باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی